elektronika i elektrotechnika od podstaw

Witam wszystkich na grupie Prosilabym o pomoc we wskazaniu mi jakiejs dobrej strony, podrecznika on-line lub ebooka gdzie bylby zrobiony wstep do elektrotechniki i elektroniki. Chodzi mi glownie by bylo wiele elementow oznaczen ze schematow (np -| |- czyli co oznacza dany element w obwodzie i jego omowienie), podstawy z teorii obwodow (mile widziane problemy/zadania w stylu jakie napiecie otrzymujemy na wyjsciu), omowienie urzadzen mierniczych, np oscyloskop. Wazne dla mnie, by zagadnienia byly tlumaczone od podstaw, cos jak w ksiazkach typu "Windows dla opornych" ; ) Probuje wciaz googlowac za czyms dobrym, ale licze rowniez na pomoc na grupie. Pozdrawiam i dziekuje Joanna

Reply to
sub

proponuje kopi 2 ksiazki dla technikum, jednak i tutaj moze byc ciezko. na internecie znalazlem kiedys ebook ale napisane bylo bardzo naukowo.

Pozdrawiam.

Reply to
Czepek

Dnia Wed, 3 Oct 2007 16:32:51 +0200, sub napisał(a):

Czasopismo Elektronika dla Wszystkich i książki Piotra Góreckiego, wydane bodajże nakładem WKiŁ.

Reply to
badworm