Elektroniczne badanie moczu

Gdzieś kiedyś, na tej grupie chyba, ktoś wspominał o jakimś prostym
urządzeniu do badania ilości bakterii w moczu. Nie mogłem namierzyć tej
wypowiedzi, więc nie jestem pewien czy to na pewno tu widziałem. Ale
skoro temat się gdzieś z lekka przewinął, to może ma ktoś doświadczenia
z tego typu urządzeniami? Jak to jest zbudowane i jak działa? Ponoć
konstrukcyjnie jest to proste. Nie chodzi mi tu o precyzyjne określanie
ilości bakterii, ale o orientacyjne.

Adam

Re: Elektroniczne badanie moczu

wspomina� o jakim� prostym
mog�em namierzy� tej
widzia�em. Ale
moşe ma kto� do�wiadczenia
Pono�
okre�lanie
==============

A pamiętasz zasadę pomiaru?? Od strony fizycznej , bądź chemicznej. Jeżeli tak
, napisz parę słów na ten temat , wówczas zapewne jakieś druciarstwo da się
wykombinować.

MH

Re: Elektroniczne badanie moczu

Kołacze mi się po głowie coś na temat pomiaru impedancji, i że do
zrobienia na wzmacniaczu operacyjnym. Ale opisu bardziej szczegółowego
jak autor to chciał zrealizować to już nie było. Ponoć ta metoda daje
dość dobrą dokładność pomiaru. Tyle sobie przypomniałem. No i jak to
skalibrować choćby zgrubnie?

Re: Elektroniczne badanie moczu

Najważniejsza jest metoda pomiaru..  A że gdzieś tam po drodze pojawi się
operacyjny , to normalka..  Przypomnij sobie jaka jest zasada pomiaru !!
Reszta , to bułka z masłem.
Wesołych , Smacznych i Spokojnych !!

MH

Re: Elektroniczne badanie moczu

Problem w tym, że nic więcej nie wiem. Napisałem wszystko co wiem. To
była krótka i ogólna informacja. Szczegółów brak.

Re: Elektroniczne badanie moczu

Cholera , też nie mam pomysła..  Z ciekawości przez okres świąteczny poguglam
sobie w tym temacie. Może na coś wpadnę ?!

MH

Re: Elektroniczne badanie moczu

Spróbuj, może coś znajdziesz. Ja nic ciekawego nie namierzyłem, ale że w
angielskim biegły nie jestem, to nie poszukałem sobie za dużo. Na
polskich stronach też nie widziałem nic ciekawego. Może źle szukałem...
W sumie temat niezbyt popularny, to i materiałów może być mało.

Re: Elektroniczne badanie moczu

Temat ciekawy , ale niczego nie obiecuję. Aczkolwiek może coś namierzę ..

MH