elektromagnes

nie wiem czy to nie powinno pójść na fizykę, jak tak to sory... jak Ktoś nie
podoła to proszę nie odpisywać niż się kompromitować...

może mi Ktoś wyjaśnić kilkoma PROSTYMI zdaniami jak zbudowany jest i jak
działa elektromagnes niewrażliwy na polaryzację zasilania oraz działający na
prąd zmienny?

przeczy to wszelkim prawom jakie wpojono we mnie przez 25 lat
tusko-edukacji...

Re: elektromagnes
bierzesz drucik w izolacji, nawijasz na spory gwóźdź. w pobliżu
umieszczasz szpilkę. bierzesz bateryjkę podłączasz ją do drutu. gwóźdź
zaczyna przyciągać szpilkę. To na razie zgadza się z Twoją edukacją?
Teraz obracasz bateryjkę tak aby bieguny były zamienione miejscami ( w
stosunku do pierwszego eksperymentu). Czego Ciebie uczyli? Ze szpilka
zostanie odepchnięta czy przyciągnięta.
Sprawdź co się stanie

ToMasz

Re: elektromagnes
Panie Kolego! Panie Kolego!
wymagasz ode mnie myślenia, po tuskowej edukacji?
prosiłem o proste wyjaśnienie... nie testy na IQ... RoMan robiłeś testy na
IQ i ile Ci wyszło?

Re: elektromagnes

Jak ma być prosto to całkujesz numerycznie po obwodzie i wychodzi. Zero
wiedzy, dwa wzorki :-P

Re: elektromagnes
ta macierz admitancyjna nie daje mi spokoju...

Re: elektromagnes
nie wiem czy Trolujesz, czy za chwile będziesz się czepiał ze zmienny to
nie przemienny.
Podałem jasny przykład. Elektromagnesy z reguły zasilane są napięciem
przemiennym. Dlatego elektozaczepy w (starych) domofonach tak buczały.
ToMasz

Re: elektromagnes
jakby tak się czepiać, to Ty trolujesz, co to za wyjaśnienie... tuskowy
wniosek, ja tam nie przepadam...

Re: elektromagnes

Inteligencja jest cechą wrodzoną....

Re: elektromagnes

zburzyłeś właśnie skałę na której zbudowana została wspólnota europejska...

Re: elektromagnes

Jeśli ma przyciągać kawałek metalu, to dlaczego polaryzacja miałaby mieć
znaczenie? Co innego magnes stały.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Mógłbyś nieco poczytać.
Tusk nie rządzi tyle, a reformę edukacji zrobił AWS.

Re: elektromagnes
widać ja wyprzedziłem epokę...

Re: elektromagnes

To teraz udowodnij te bzdury które napisałeś o magnetyzmie.

Jak mi żeś z filtra wylazł?
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html