Elektroda jeszcze raz ! - Page 3

Re: Elektroda jeszcze raz !
też nie wchodzę na elektrode
nie zamierzam sprawdzać korygować pisowni w swobodnych wypowiedziach

--
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy /
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator /

Podyskutuj ze Stokrotką to ocenisz, czy stosowanie norm ma sens czy nie.

Re: Elektroda jeszcze raz !

Na każdym Forum powinna obowiązywać kultura ogólna, do której należy
znajomość ojczystego języka. Ktoś nie potrafiący nim się posługiwać
prawdopodobnie jest zbyt tępy, aby mieć coś sensownego do powiedzenia w
sprawach technicznych.

Remek

Re: Elektroda jeszcze raz !

A skad wiesz ze to moj ojczysty ?

Re: Elektroda jeszcze raz !

mieciu, nie pogrążaj się...

Re: Elektroda jeszcze raz !

W ich regulaminie brakuje jednego ważnego zapisu. Zakazu zamieszczania w
bazie schematów i instrukcji materiałów kradzionych z różnych źródeł. 99,99%
ich zasobów pochodzi z kradzieży. Z innych baz internetowych, lub są to
ksera/skany oryginalnych instrukcji. Często widać na nich zapis:

"Kopiowanie, lub inne powielanie bez zgody autora jest zabronione". Warto by
się wreszcie kiedyś dobrać do dupy temu towarzystwu wzajemnej adoracji.
Kilka milionów w plecy nauczyło by ich pokory.

Remek

Re: Elektroda jeszcze raz !

W miejsce, gdzie wymagana jest znajomość pisania i czytania. Widać, nie
dla ciebie ono tylko nie wiem, dlaczego się denerwujesz. Ja np. nie
potrafię sprawnie porozumiewać się ze środowiskami kibiców, agentów
ochrony czy prawników, ale nie czuję się z tego powodu gorszy.

--
pozdrawia Adam
róşne takie tam: http://as.elte-s.com www.facebook.com/smialekadam

Jakos humanistow w swoich srodowiskach nikt nie poprawia kiedy
permanetnie myla W z J. A jest to duzo wiekszy problem niz jakikolwiek
blad ortograficzny w zdaniu.

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello Marek,

      ^^^^^^^ co to za słowo?

Nie. Zła ortografia utrudnia zrozumienie tekstu. Nie dość, że nie
używasz polskich liter, to jeszcze bez nich robisz byki.

Chcesz równać w dół do tumanistów? Nie ze mną ta wycieczka.

Nikt na Elektrodzie nie daje ostrzeżeń za pojedyncze błędy
ortograficzne czy zgubienie pojedynczych polskich liter.

Re: Elektroda jeszcze raz !
Tak trudno sie domyslic ?  Prosze Cie....

I to jakie straszne byki.....

Chce uswiadomic iz sa wieksze problemy niz stylistyka zdania.
Jezyk ewoluje, cze nara jaksie sa powszechnymi slowami wsrod
nastolatkow, rownie dobrze mozna by wyobrazic sobie inne zmiany jak np.
zanik polskich znakow. :-). To nie prawa fizyki.

Ale juz zamiana nie polskiej litery jak w moim pierszym zdaniu robi
problem..... :-D

Elektrody nie uzywam, przede wszystkim dlatego iz wiem iz musialbym
uzywac polskich znakow, a ich po prostu nie lubie, wolniej pisze z ich
uzywaniem i nie widze zadnej roznicy pomiedzy ich byciem a nie byciem w
zdaniu. Argumnent iz innym (ze srodowiska IT) sprawia to roznice slabo
do mnie trafia, ale jesli faktycznie ten procent jest istotny to moge
przejsc na angielski moze bedzie im latwiej.

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello Marek,

Przeczytaj to zdanie i spróbuj spojrzeć na nie z zewnątrz - jak inni to
widzą.

A co do uzywanie polskich liter - ja do dzisiaj nie wiem, jak rozumieć
zdanie "Zadanie kata na lace" oraz prośbę "moglbys zrobic mi laske..."

Ale w angielskim też trzeba przestrzegać ortografii i używać
interpunkcji.

Olewasz wszystko - stylistykę, gramatykę, interpunkcję, ortografię a
nie używając polskich liter pogłębiasz jeszcze problem, Z niechlujstwa
usiłujesz uczynić cnotę a tak naprawdę okazujesz brak szacunku tym,
którzy usiłują zrozumieć, co chcesz przekazać.

Poprawne pisanie ułatwia porozumienie.

I zadam po raz kolejny pytanie - podanie o pracę też napiszesz z
przypadkowymi przecinkami, bez polskich liter oraz z rażącymi
literówkami?

Re: Elektroda jeszcze raz !
Z kontekstu wynika wszystko. Ide o zaklad iz chodzi o Żądanie kąta na
lące i mógłbyś zrobić mi łaske.

W/w bylo w kontekscie polskich znakow. Nie bardzo rozumiem co ma piernik
do wiatraka.

To chyba nie czytales jeszcze postow ludzi ktorzy naprade olewaja
stylistyke gramatyke i interpunkcje.

Nie. Tak samo jak kazdego innego oficjalnego dokumentu. No i ?
Jest zasadnicza roznica w ilosci pisanych oficjalnych pism a luznych
postow i emaili.

Re: Elektroda jeszcze raz !

Jeśli ktoś pismo oficjalne starannie, a w tzw. luźnej dyskusji nie, to
wystawia sobie świadectwo o braku zakorzenionych podstaw kultury bycia. To
objaw słomy wyłażącej z butów. Ciekawe jak czuja się lekceważeni przez
Ciebie respondenci?

Remek

Re: Elektroda jeszcze raz !
Kultura jest tzn. zbior norm ustalonych przez ludzi, nie jest to zbior
niezmienny, dla jednego polskie znaki sa podstawa kultury dla innego
zupelnie nie. Nie masz monopolu w tym wzgledzie, sorry.

Czy ja wyslam posty bezposrednio do Ciebie ?  Nie masz obowiazku ich
czytania, feel free. Moze poudzielaj sie na elektrodzie jak na wolnych
newsach masz problem.

Pozdr

Marek

Re: Elektroda jeszcze raz !

Lud - lód, laska - łaska, kat - kąt, bul - ból (bez różnicy dla Bronisława
bul Komorowskiego i innych
tępaków), którzy nie byli w stanie opanować języka. Niczego innego też nie
opanują. Również języka angielskiego. Bo są tępakami.

Remek

Re: Elektroda jeszcze raz !
Czemu mieszasz dwie rozne kwestie ? Brak polskich znakow jest
nieoficjalnym standartem, ortografia stokrotki na razie nie.

Jakie to typowo prymitywne, z powodu braku merytorycznych agrumentow,
starac sie obrazic rozmowce, ew zejsc na polityke.

Marek

Re: Elektroda jeszcze raz !
In the darkest hour on Thu, 26 Apr 2012 11:30:37 +0200,
Bronisława

Odwrotnie.
Brak półśkich liter jest nieoficjalnym standardem.
Ortografia stokrotki jest nieoficjalnym standartem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
[ 15:14:11 user up 13151 days,  3:09,  1 user, load average: 0.01, 0.04, 0.45 ]

Re: Elektroda jeszcze raz !

Bronisława

Standardem jeśli już. A spacja przed znakiem przestankowym też? To po prostu
nieuctwo i tyle.

Remek

Re: Elektroda jeszcze raz !
Jak bys mi wytknal bledy w rownaniu to bym sie zmartwil, a tak twoja
opinie mam tam gdzie cala reszte polonistow.

Pozdr

Marek

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello Marek,