elektroda

szukałem, ale nie znalazłem, zmieniło się coś w kwestii punktów na
elektrodzie? jakoś nie widze nigdzie możliwości doładowania punktów...

Re: elektroda

Zapytaj we właściwym miejscu.

--
Gof

Re: elektroda

znaczy na elektrodzie? gdybym mógł to bym zapytał, a skoro pytam tu to
pomyśl... europejczyku.

Re: elektroda

Wyślij maila do właściciela serwisu geniuszu.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

a nie może mi Ktoś tu powiedzieć? nie znam adresu niby na jaki miałbym
wysłać maila... zwłaszcza, że jestem na czarnej liście...

Re: elektroda
Hello AlexY,

"Geniusz" nawet nie potrafi czytać:

 RoMan
Re: elektroda

czyli koniec elektrody, ciekawa sprawa, jest szansa, że mój serwisik
ruszy...

Re: elektroda

"Serwisik" to chyba za bardzo gombrowiczowski upupiony  bedzie taki
przycpany.

Site Timeline