EEPROM 34c02 programowanie podstawka

Witam wszystkich grupowiczów,

Czy ktoś może miał doświadczenie z programowaniem układów jak w temacie ?
Czym można te układy programować. Przeszukałem sieć willem nie obsługuje
pony prog również nie. Chcę sobie takowy programator kupić ew. zmontować.
Proszę o podpowiedzi, gdzie ew.kupić programator ew. do samodzielnego
montażu.

Jest również inny problem mianowicie podstawka pod ww. pamięć. Według noty
katalogowej Atmela jest to obudowa Ultra Thin Mini-MAP. Czy jest szansa
dostać takową podstawkę ? Do SOIC nie ma problemu ale to mi się nie przyda.

Z góry dziękuję.

Mariusz

Re: EEPROM 34c02 programowanie podstawka

Tę pamięć odczytuje/programuje się dokładnie tak samo jak 24c02. Jeśli
nie musisz uaktywniać zabezpieczenia przed zapisem to pony prog czy
willem powinien wystarczyć.

Wielkie dzięki czas na zabawę :)

--
Mariusz