Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.
Satelita HOTBIRD.
TrochEA% mnie wkurza, BF%e ostatnio liczne kanaB3%y (spoza "platformy") s=
B1%
przenoszone na inne czEA%stotliwoB6%ci (w/g info dla poprawienia jakoB6%ci,
bitrate itd.) ale lista kanaB3%F3w oryginalnie "uaktualniana" przez
Cyfrzany firmware nie uaktualnia BF%adnych kanaB3%F3w spoza swojej tzw.
"platformy cyfrowej"... Sprowadza siEA% to wszystko wiEA%c do tego, BF%e
coraz wiEA%cej kanaB3%F3w po prostu ZNIKA z satelity HotBird - pomimo, BF%
"teoretycznie" sB1% gdzieB6% indziej niezakodowane na tym samym satelicie.

PrzeczytaB3%em na pewnym portalu o edycji listy kanaB3%F3w przy pomocy
programu komputerowego pt.  "BCT Edit" lub Pioniero. Ale to zdaje siEA%
dotyczyB3%o sytuacji po zamianie firmware na oryginalny (a nie z Cyfry).
TrochEA% mam problem zdobyE6% kabel rF3%wnolegB3%y wiEA%c nie mogB3%em wgra=
E6%
oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW teBF% moBF%na sobie wyedytowaE6% list=
EA%
kanaB3%F3w albo wrEA%cz wgraE6% oryginalnB1%?

Re: Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

NTG na lakim masz gotowe listy i firmware.

LAKI

Re: Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

POPRAWKA: Pioneer BCT 1630

Tak wiem, wlasnie sobie tam to wszystko wyczytalem, ale ciezko sie
skapowac bo troche tam jest nielad.
Np. nie wiem po co sa te patches?
Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

Re: Edytowanie listy kanalów MEDIASAT z FW Cyfry+?

[...]

Kiedys zajmowalem sie telewizja satelitarna jako hobby,z tamtego czasu
pamietam iz Listy Kanalów robilo sie najlepiej programem "Mediasat Editor
Studio" który byl znacznie lepszy niz Pioniero i jak sprawdzilem nadal jest
dostepny na stronie ksw-funcard.civ.pl w dziale Download.Mysle, ze
alternatywny FW nie ograniczy odbioru platformy Cyfra a przynajmniej tak
bylo kiedys i sadze ze obecnie równiez.

Site Timeline