Edytowanie listy kana?ów MEDIASAT z FW Cyfry+?

Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT

1637. Satelita HOTBIRD. Trochę mnie wkurza, że ostatnio liczne kanały (spoza "platformy") są przenoszone na inne częstotliwości (w/g info dla poprawienia jakości, bitrate itd.) ale lista kanałów oryginalnie "uaktualniana" przez Cyfrzany firmware nie uaktualnia żadnych kanałów spoza swojej tzw. "platformy cyfrowej"... Sprowadza się to wszystko więc do tego, że coraz więcej kanałów po prostu ZNIKA z satelity HotBird - pomimo, że "teoretycznie" są gdzieś indziej niezakodowane na tym samym satelicie.

Przeczytałem na pewnym portalu o edycji listy kanałów przy pomocy programu komputerowego pt. "BCT Edit" lub Pioniero. Ale to zdaje się dotyczyło sytuacji po zamianie firmware na oryginalny (a nie z Cyfry). Trochę mam problem zdobyć kabel równoległy więc nie mogłem wgrać oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę kanałów albo wręcz wgrać oryginalną?

Reply to
Xian Mi Mao

W dniu 2010-12-01 17:58, Xian Mi Mao pisze:

NTG na lakim masz gotowe listy i firmware.

LAKI

Reply to
konieczko

POPRAWKA: Pioneer BCT 1630

Tak wiem, wlasnie sobie tam to wszystko wyczytalem, ale ciezko sie skapowac bo troche tam jest nielad. Np. nie wiem po co sa te patches? Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

Reply to
Xian Mi Mao

[...]

Kiedys zajmowalem sie telewizja satelitarna jako hobby,z tamtego czasu pamietam iz Listy Kanalów robilo sie najlepiej programem "Mediasat Editor Studio" który byl znacznie lepszy niz Pioniero i jak sprawdzilem nadal jest dostepny na stronie ksw-funcard.civ.pl w dziale Download.Mysle, ze alternatywny FW nie ograniczy odbioru platformy Cyfra a przynajmniej tak bylo kiedys i sadze ze obecnie równiez.

Reply to
Wojciech_B