ECH81 gdzie kupic?

Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro mnie nie interesuje

Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

A.L.

Reply to
A.L.

W dniu 21.04.2015 o 18:53, A.L. pisze:

A czemu nie Allegro. Lampy kupuję tylko tam i się jeszcze nie naciąłem w tej kwestii. ECH81 to bardzo popularna lampa stopnia przemiany częstotliwości. Bez problemu za grosze kupisz tzw. NOS (czyli nieużywany leżak magazynowy).

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości

Ejze, my tu jestesmy nowoczesni i lampy nigdzie w sklepie juz nie kupisz :-)

W Desie tez nie radze, bo Cie wyklna :-)

W dniu 2015-04-21 o 18:53, A.L. pisze:

Jak Warszawa, to Wolumen w niedzielę przed obiadem.

Reply to
t-1

Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@4ax.com...

Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro mnie nie interesuje

Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

A.L.

Znalazłem takie coś

Kutivate

Przepraszam, że za Twoim pośrednictwem, ale nie mam oryginalnego postu Andrzeja, pozwolę wsobie więc, odpisać mu tutaj... Użytkownik "Kutivate" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:mh6d22$lv3$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

Andrzej, jeśli chcesz, to ja znalazłem u siebie kilka takich lampek i chętnie ci odstąpię. Nie mam jak sprawdzić, to jedyna "okoliczność ujemna". Do ustalenia na terenie Warszawy, to bym podjechał.

Reply to
ACMM-033