Eagle - VIA pytanie

Zrobilem plytke dwustronna. Wykorzystalem autoruter i opcje followme. Powstalo troche przelotek ktore autoruter potworzyl samodzielnie. Teraz jak sprawdzam poprawnosc to mi podaje ze VIA maja bledy bo sa w

20 warstwie przeznaczonej na wymiary i rzeczywiscie jak ja wyswietle to procz obrysu plytki sa obrysy przelotek. O co tu chodzi. Przeciez on sam wstawial przelotki a teraz sie czepia ze sa bledy :). Mieliscie podobna sytuacje?
Reply to
Dlabink

Poprawka. Komunikat mowi "Drill Size" Layer 20. Wiec ma to cos wspolnego ze srednica otworu. Jednak zmienianie w DRC minimalnejsrednicy otworu nic nie zmienia. Znaczy zmienia, jak dam duzo wiekszy od tych co sa na plytce to wszystkie wywala z bledami. Ale nic to nie zmienia w stosunku do VIA ktore caly czas maja bledy i nie wiedzac czemu w warstwie 20

Reply to
Dlabink

Domyślny rozmiar odwiertu via jest niezgodny z tym w DRC. Osobiście do wykonania na frezarce używam wiertło 0.6 (25 mils) i średnicę auto, dla wykonania ręcznego (wiertłem 0.65) daję wiertło 0.5 (19.7 mils) i średnicę 1.4 (56 mils).

Reply to
Michoo

W DRC nie ma srednicy tylko minimalna srednica wiec co jest niezgodne bo nie bardzo rozumiem. Ustawilem minimalna na 1mils a VIA drill na

0.5 mm i tez jest ten sam blad. Problem nadal nie rozwiazany. Poza tym dlaczego to wystepuje w 20 warstwie ktora jest dla wymiarow?
Reply to
Dlabink

W dniu 02.09.2010 14:09, Dlabink pisze:

Minimalna średnica wiercenia (24mils) jest większa od domyślnego wiercenia via (23.6mils).

  1. Ustawiłeś na zakładce Sizes a nie przypadkiem Distance?
  2. 0.5 mm czyli 19.7 mils, tak?

Bo ROZMIARY odwiertów są niezgodne ze specyfikacją a warstwa 20 Dimension.

Reply to
Michoo

Wczesnij juz pisalem ze jak zmienilem Drill Size na bardzo duzy to wywalilo mi bledy dotyczace wszystkich otworow bo wtedy byly mniejsze wiec teoretycznie wszystko jest ok. Ale teoretycznie bo w przypadku VIA co bym nie ustawil to nie dziala i caly czas sa bledy.

Reply to
Dlabink

Juz wszystko jasne. To nie w DRC byl problem tylko w NET Class ktore sa istotniejsze. A ze byla tylko jedna wiec wogole zapomnialem o tym.

Reply to
Dlabink