[Eagle] poszukuję biblioteki z gniazdkami ZIF

Poszukuję biblioteki do Eagle zawierającej gniazdka (ZIF bodajże się to nazywa) do płaskich tasiemek FFC, takich ze sztywnym końcem wpychanym w to złącze. Stronę cadsoft przejrzałem, ale albo ja nie potrafię szukać, albo nie ma jakoś wprost wyszczególnionego takiego czegoś, a ściągać pierdyliony egzotycznych bibliotek i przeglądać napiechotnie trochę mi się nie chce.

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Jarek P.

Jarek P. napisał(a):

to szukac nie umiesz albo nie wiesz czego szukasz:D

sa w standartowych bibliotekach z programem

Reply to
Raven

Nazwę poproszę :-)

Jarek P.

a jakie ma byc dokladnie jaki raster i ilosc "pinow"

Reply to
Raven

a jakie ma byc dokladnie jaki raster i ilosc "pinow"

daj spokoj, jak jest taki cwaniak to niech zaplaci - by sobie sciagnal skrypcik do drukowania biblioteki, wydrukowal do pdf, przejrzal to by wiedzial.

Reply to
PAndy

16 pinów, raster 1mm, potrzebne mi zarówno do druku jak i SMD

Jarek P.

Oj dzięęęki, łaskawco...

Jarek P.

jaki skrypcik ]:-> bo ja tez go nie znam mozesz podac nazwe??

Reply to
Raven

to jest symbol z biblioteki FH21-16S-1DSA przewlwkanego zlacza smd urzywam 0.5 mm wiec nigdy ich nie szukalem w rastrze 1mm a nawet jak ich nie ma co to za problem je narysowac to jakies 10 min z zasaniem pdf z wymiarami

Reply to
Raven

ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/ulp/libedit.ulp

ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/misc/eaglelibvwr10.zip

troche jest tego na stronie cadsoftu...

Reply to
PAndy

PAndy napisał(a):

dzieki

wlasnie o to chodzi ze jest tego troche nie wszysto mialem czas przejrzec:D

Reply to
Raven

Nie mam takiej biblioteki w swoim Eaglu, nie ma jej też na stronie cadsoftu.

Jarek P.

to jest symbol elementu

Reply to
Raven

to też sprawdzałem - w tych "fabrycznych" niet. Podaj mi nazwe biblioteki, jak mozesz

Jarek P.

con-hirose

Reply to
Raven

Dzięki, nie miałem w swoim eaglu takiej biblioteki, ale już zassana.

Teraz jeszcze pozostaje żebranina o podobną podpowiedź odnośnie gniazdek SMD :-)

Jarek P.

? a sprawdziles te biblioteke? hirose robi mnostwo takich zlacz - moze jest tam od razu wersja SMD? hint pod plusikami zazwyczja kryja sie wersje z roznymi padami tego samego elementu...

Reply to
PAndy

Wiesz, nie, tak sobie napisałem od razu posta...

J. (no bez przesady!)

Reply to
Jarek P.