Eagle - moze ktos pomoc z PCB?

Witam, w archiwum zip sa: schemat mojego ukladu i brd ktory bedzie mi trudno zrobic :( - pisaczkiem czy termotransferem... sciezki miedzy nogami, nic inneg nie udalo sie wyczarowac.

Moze ktos mi zaprojektowac plytke wg sch taka ktora da sie zrobic pisaczkiem albo t-transferem ale bez sciezek miedzy nogami US?

Plytka powinna miec wymiary 5.2mm x 8cm albo o 1cm wiekszy kazdy wymiar, zlacza ARK na 2boakch tylko i to tych sasiadujacych (jak sie nie da to na 2 krotszych i 1 dluzszym - prawym).

Bardzo dziekuje, nigdy nie robilem tak plytek i nie mam takiej glowy by to rozpracowac i dobrze zaprojektowac :-(

aha, jak pogrubic sciezki?

No jak zwykle cala zabawa z elektronika siada jak czas na plytke :( :)

On Mon, 23 Aug 2004, it was written:

Nie licz na to że ktoś wykona za Ciebie "brudną robote". Pisaczkiem to jeszcze rozumiem ale t-transferową metodą uda się zrobic taką płytke.

Czas najwyższy zacząć :) Praktyka czyni mistrza .

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

On Mon, 23 Aug 2004, it was written:

Kliknij ikonke change i wybierz width i ustaw ile chcesz albo wpisz w pasku polecenia "change width WYMIAR"

Wykonanie płytki to tez dobra zabawa :)

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

Piotr Chmiel snipped-for-privacy@topaz.zsel.lublin.pl> napisal nam:

A da sie wywalic kilka padow ze scalaka? Piny N.C mam a chce dac sciezke ... wole grubsza, wieksza pewnosc :)

On Wed, 25 Aug 2004, it was written:

TAK da się :) Trzeba przerobić element w bibliotece - w obódowie elementu wykasować pady i porozłączać z nóżkami symbolu scalaka .

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel