EAGLE - jak zmienić wielkość wszystkich

Witam!!

Po raz pierwszy chcę zrobić z projektu płytki w Eaglu wydruk do termotransferu. Dotychczas robiłem to w Protelu. No i główny problem mam taki - chcę zmniejszyć wielkość WSZYSTKICH otworów do kilku(nastu) milsów - tak, ażeby dostać tylko taki "punkt" do naprowadzenia wiertła... W przypadku "przelotek" (czyli w praktyce - padów pod zwory) mogę to zrobić bez problemu. Wyświetlam tylko warstwę Vias, zaznaczam wszystko i zmieniam Drill na 10mils :)... Gorzej z padami - nie umiem tego zrobić :(:(:(... da się w ogóle?? Czy może muszę wszystkie elementy biblioteczne edytować i mieć dwie wersje bibliotek - do płytek "domowych" i zamawianych?? ;P... Potrafię wyświetlić pady BEZ otworów w ogóle, albo ze standardowymi "dużymi" otworami... pomoże ktoś jakoś?? :)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

ulp -> drill-aid

Reply to
Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz pisze:

Hehe, dzięki wielkie!! Nie pomyślałem, żeby przejrzeć ULPki ;).. a sam coś kombinowałem nad "dodatkową" warstwą ;)... dzięki wielkie!!

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

0.3 - 0.4mm jest dobrym rozmiarem punktu pod wiertło. 0.2 nie udaje sie. Przynajmniej mi. :)

Pozdrawiam CosteC

Reply to
CosteC