eagle i wydruki

Ja to robię w taki sposób, że ustawiam w Eaglu położenie płytki np.: lewy, górny róg i drukuje do PDFa przez Bullzip PDF Printer*. Następnie zmieniam położenie płytki, np.: prawy, górny róg i drukuje do PDFa, tym razem wybierając w Bullzipie, żeby nie tworzył nowego pliku, a dopisał do już istniejącego (z pamięci ciężko mi dokładnie powiedzieć jak ta opcja się nazywa). Jeśli będziesz miał problemy - sprawdzę dokładnie jak to robiłem

Bartek Maciejewski

Marek S pisze:

Zainstaluj sobie Inkscape (poza takimi pierdołami z Eagle, można tym doskonale zastąpić Corela). W Eagle wydrukuj do PDF, w Inkscape zaimportuj PDF i powiel tyle razy ile ci trzeba. Jakby ci się nudziło to możesz dodać napisy, poobracać i co ci tam jeszcze do głowy przyjdzie. Aha, Inkscape jest open source i po polsku

AW

np. tak :

Open your first file Execute panelize.ulp Group Cut (don't forget origin click) Open your other file Save as different file name Execute panelize.ulp Paste the other board in

Reply to
nenik