Eagle i masa

Witam.

Patrząc na PCB wykonane przy pomocy Eagle bardzo podoba mi się "rozlana" na niewykorzystanej powierzchni płytki masa. Jaką opcją, funkcją moge to zrobić?? Czy to się robi automatycznie przy pomocy jakiegoś skryptu czy też ręcznie?

Pozdrawiam.

Reply to
Viki

Dnia Fri, 20 Apr 2007 08:59:09 +0200, Viki napisał(a):

Rysujesz wielokąt (Polygon), we wnętrzu którego ma być pole "niewytrawione". U góry poprawej ustawiasz opcje. Po kliknięciu "Ratsnest" krzywa się "upłynnia".

U mnie po ponownym otwarciu pliku to wypełnienie znika, a aby cokolwiek zmienić w PCB muszę całość operacji wypełniania powtarzać. Wkurzające to jest... Może jest jakiś sposób?

Reply to
scx

On Fri, 20 Apr 2007 11:55:58 +0200, PAndy napisał:

I tak narysować na całej warstwie bottom tego polygona ?

Reply to
Verox