Eagle

Koledzy jak w Eagle zrobic przelotke (via) ?

Niegdys w Orcadzie :) wystarczylo ciagnac sciezke nacisnac "o" - other,
i po bolu.
Czy tu musze polozyc sama przelotke a potem sciezke do niej ciagnac ?
Moze jest jakis magiczny klawisz ?

Poprosze o podpowiedz.

Pozdrawiam,
Andrzej Augustynowicz

Re: Eagle

w sensie na drugB1% stronEA% pB3%ytki - to jedziesz niebieskB1% (dolnB1%) k=
likasz20%
w danym miejsu i zmieniasz na gF3%rze na czerwonB1% i on sam wstawia pola=
20%
lutownicze wg. ustawieE6%

chyba, BF%e o mostek Ci chodzi - to jest gdzieB6% takie coB6% w bibliotekac=
h,20%
ale jak ja robiEA% mostki to w pB3%ytkach jednostronnych i korzystam z20%
metody jak powyBF%ej, po prostu warstwy gF3%rnej nie drukujEA%.

pozdrawiam
g.

Re: Eagle

No tak, proste :)
Dziekuje

Pozdrawiam
Andrzej Augustynowicz

Re: Eagle
In the darkest hour on Wed, 06 May 2009 21:01:17 +0200,

Gdy prowadzisz ścieżkę - u góry masz listę do wyboru - od rodzajów
kątów ścieżki aż do (po prawej) - via.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
[ 21:56:27 user up 12064 days,  9:51,  1 user, load average: 0.43, 0.10, 0.27 ]

Re: Eagle

Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia
na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują
dogonić np. Protela. :-o

Re: Eagle
próbują
Dorobił się, dorobił :) służy do tego środkowy przycisk myszki :)... on
jest generalnie do zmiany warstwy, ale w płytkach dwustronnych po prostu
przełącza między Top i Bottom, w innych sytuacjach - wyświetla okno z
wyborem warstwy... Działa tak, że rysujesz ścieżkę, gdy naciśniesz
środkowy przycisk myszy (MMB) to od miejsca ostatniego kliknięcia (LMB)
rysuje się ścieżka na nowej warstwie. Przelotki początkowo nie ma, ale
po kliknięciu się pojawia ;)... nie wiem, jak to dokładnie opisać, ale
to nic trudnego, kaĹźdy zobaczy ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Eagle
 nieco prF3%bujB1%

myB6%lisz, BF%e eagle celuje w ten sam target co Protel?
Bo chyba jednak nie :)

Re: Eagle

Cenowo to raczej nie. Ale pod względem wygody użycia mogliby conieco
poprawić tzn. przeskoczyć z czasów DOSowego OrCAD'a do czasów Altium
Designer.