Eagle

Koledzy jak w Eagle zrobic przelotke (via) ?

Niegdys w Orcadzie :) wystarczylo ciagnac sciezke nacisnac "o" - other, i po bolu. Czy tu musze polozyc sama przelotke a potem sciezke do niej ciagnac ? Moze jest jakis magiczny klawisz ?

Poprosze o podpowiedz.

Pozdrawiam, Andrzej Augustynowicz

Reply to
Andrzej Augustynowicz

w sensie na drugą stronę płytki - to jedziesz niebieską (dolną) klikasz w danym miejsu i zmieniasz na górze na czerwoną i on sam wstawia pola lutownicze wg. ustawieć

chyba, że o mostek Ci chodzi - to jest gdzieś takie coś w bibliotekach, ale jak ja robię mostki to w płytkach jednostronnych i korzystam z metody jak powyżej, po prostu warstwy górnej nie drukuję.

pozdrawiam g.

Reply to
glatocha

In the darkest hour on Wed, 06 May 2009 21:01:17 +0200, Andrzej Augustynowicz snipped-for-privacy@csk.pl screamed:

Gdy prowadzisz ścieżkę - u góry masz listę do wyboru - od rodzajów kątów ścieżki aż do (po prawej) - via.

Reply to
Artur M. Piwko

No tak, proste :) Dziekuje

Pozdrawiam Andrzej Augustynowicz

Reply to
Andrzej Augustynowicz

Artur M. Piwko pisze:

Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują dogonić np. Protela. :-o

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Dorobił się, dorobił :) służy do tego środkowy przycisk myszki :)... on jest generalnie do zmiany warstwy, ale w płytkach dwustronnych po prostu przełącza między Top i Bottom, w innych sytuacjach - wyświetla okno z wyborem warstwy... Działa tak, że rysujesz ścieżkę, gdy naciśniesz środkowy przycisk myszy (MMB) to od miejsca ostatniego kliknięcia (LMB) rysuje się ścieżka na nowej warstwie. Przelotki początkowo nie ma, ale po kliknięciu się pojawia ;)... nie wiem, jak to dokładnie opisać, ale to nic trudnego, każdy zobaczy ;)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

myślisz, że eagle celuje w ten sam target co Protel? Bo chyba jednak nie :)

Reply to
glatocha

glatocha pisze:

Cenowo to raczej nie. Ale pod względem wygody użycia mogliby conieco poprawić tzn. przeskoczyć z czasów DOSowego OrCAD'a do czasów Altium Designer.

Reply to
Adam Dybkowski