dźwięk bezprzewodowo ?

Witam !

Poszukuje rozwiązania (najlepiej fabrycznego) rozsyłania dźwięku w sali. Potrzeba ustawić kilkanaście głośników, nie ma możliwości prowadzenia przewodów, są gniazdka zasilające. Moce niewielkie, pomieszczenie o długości

20-30m szerokości 15m. Jeden nadajnik i kilkanaście odbiorników. Jakość dźwięku na poziomie telefonicznym (300-3000Hz). Myślałem o modułach tellecontroli ale one chodzą tylko w AM i na 433,92 a tam syfu co niemiara. a może puścić fonię po sieci ?? Macie jakiś inny pomysł ?
Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@lasershow.pl napisał w wiadomości news:c7ac7a$6t6$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl...

Może BlueTooth by rozwiązał ten problem

Reply to
lvik

VSS:

fabryczne masz np. mikrofony estradowe, tylko rozwiązanie nieco przydrogawe. Masz też możliwość użycia urządzeń DECT, czyli praktycznie telefony bezprzewodowe albo gotowych rozwiązań PCtowych (są głośniki bezprzewodowe na przykład, albo "niebieski ząbek")

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

In news:c7adfu$coe$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl, lvik snipped-for-privacy@o2.pl napisał (a):

a jak do takiego modułu podpiąć fonię ?

Reply to
VSS

In news: snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de, Waldemar Krzok snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de> napisał (a):

oo, budżet też się liczy

a czy te głośniki pctowe maja mozliwość rozbudowy ??

Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@lasershow.pl napisał w wiadomości news:c7agfh$a0o$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl...

musisz szukać modułu z wyjściem PCM czyli dzwiękowym niektóre mają nawet mini-jack'i

Reply to
lvik

Użytkownik VSS napisał:

Na pielgrzymkach jest używane bezprzewodowe nagłośnienie.

Poniższy link jest do nagłośnienia pracujacego na 422,6 MHz

Pozdrawiam

Reply to
Max

Bluetooth maja zasięg do 10 metrów(choć widziałem moduły z zasiegiem 20m) w clasie 2, w clasie 1 zasięg wynosi 100m, a PC'eta nie potrzebuja mozna je podlaczyc teoretycznie nawet do czajnika

Reply to
lvik

No cóż... A ja proponuję klasycznie: FM na kilkuset kHz puszczony po przewodach sieciowych (zasilania a nie ethernet) - tak jak to się robi w domofonach.

Użytkownik "Waldemar Krzok" snipped-for-privacy@zedat.fu-berlin.de> napisał w wiadomości news:c7anc3$qct$02$ snipped-for-privacy@news.t-online.com

Do Moskwy.... TAKSÓWKĄ????!!! ;-))

Jak wrócisz, opowiedz czy już tam lody ruszyły ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

In news:c7ao4n$1ud$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl, lvik snipped-for-privacy@o2.pl napisał (a):

Ok, ale gdzie to kupić, po Twojej informacji szukałem w googlownicy ale wyniki gorzej niz marne.

Reply to
VSS

In news:c7anc3$qct$02$ snipped-for-privacy@news.t-online.com, Waldemar Krzok snipped-for-privacy@zedat.fu-berlin.de> napisał (a):

Nad tym tez myslałem, rozwiązanie jest dość tanie i ma szanse powodzenia.

Ucałuj Ilicza od mnie :)

Dzięki za pomysły.

Reply to
VSS

In news:c7ao1n$9nd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl, Max snipped-for-privacy@dioda.sytes.net> napisał (a):

Dzięki za linka, napisałem do producenta.

Reply to
VSS

A jak niski jest budzet ?? Sa taniawe mikrofony bezprzewodowe marki "taniosc" w ktorych masz nadajnik w mikrofonie i odbiornik w przerosnietej wtyczce Jack. Moze takie cos daloby sie przekonstruowac ?

Reply to
Milosz Skowyra

Użytkownik "Max" snipped-for-privacy@dioda.sytes.net> napisał w wiadomości news:c7ao1n$9nd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Witam Kiedyś mojemu znajomemu, który nagłaśniał jakiś tam regionalny zjazd PZPR we wzmacniaczu wejściowym zdemodulował sie przypadkowo sygnał RWE :), przesłuchania, samokrytyka.... Trzeba uważać bo w tym przypadku może się zdemodulować Radio Maryja ;).

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Wlasnie... masz moze gdzies jakis schemacik czegos takiego ?? Zwlaszcza jesli chodzi o czesc wyjsciowa, bo z analoga to ze mnie noga. Potrzebowalbym na poczatek zrobic transmisje po domu miedzy kilkoma urzadzeniami, studnia (z pomiarem lustra wody), piwnica (wylaczenie hydroforu), garaz (wskaznik poziomu i sterowanik podlewania). Mam jeden uszkodzony interkom gadajacy po sieci, ale ciezko w nim dojsc co i jak bo caly zalany jakas ciecza, ktora ciezko sie wydrapuje.

Reply to
Milosz Skowyra

In news: snipped-for-privacy@wp.pl, Milosz Skowyra snipped-for-privacy@wp.pl napisał (a):

tak niski to nie jest ale nie kupie mirofonu bezprzewodowego z odbiornikiem za 600PLN. Liczyłem do 200PLN nza nadajnik i około 100-150 za odbiornik.

Reply to
VSS

In news: snipped-for-privacy@vax.ustronie.pw.edu.pl, Ukaniu snipped-for-privacy@WYWALTOgazeta.pl napisał (a):

Myslę, że to nie będzie szkodliwe, nagłośnienie ma byc do kościoła :)

Reply to
VSS

Użytkownik "Milosz Skowyra" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wp.pl

Czy może być coś z epoki "późny Gierek"? ;-)

Marek Dzwonnik

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@lasershow.pl napisał w wiadomości news:c7ap8p$h8c$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl...

Microlink module MBT-4101

. Standard : BlueTooth Specification 1.1 compliant, with support for Pico-net and Scatter-net and up to 7 slaves.

. Solution: Single-chip solution with on-module flash memory for application-specific firmware.

. Frequency: 2400 ~ 2483.5 MHz

. Transmit Power : 0 dBm (Class 2)

. Receive Sensitivity : -80 dBm

. Lowpower consumption with 4 power-saving modes (Park, Sniff, Hold, Sleep).

. Up to 12 GPIO pins make it easy to design HID type products.

. Interfaces: USB conforms to USB Specification 1.1, UART, PCM audio.

. Module pin types : SMT type

. DC voltage input : 3.0 ~ 3.5V

. Speed : 723 Kbps

. Range : 10 ~ 20 meters

. Dimension: 21 mm x 13 mm x 2.3 mm

. Weight: 2 g

web link :

ABM-200-2XX

. BlueTooth(tm) V1.1 Compliant

. Transmit Power +4Bm(Class2)

. 2.7V to 3.3V Operation

. Full BlueTooth data rate over UART

. Four low power modes : Park, Sniff, Hold and Deep Sleep

. Support for up to seven slaves

. Size (18.0 X 14.0 X 2.0mm)

. Surface Mountable

. Single 3.3V Power Supply

. Support PCM interface for SCO

Web-Link :

E-mail : snipped-for-privacy@airlogic.co.kr

TRBLU20-001A0-03 Intelligent Serial Module

. Simple integration with existing embedded application

. Hayes AT-style command protocol

. Stand-alone module with integral Antenna

. Fully BlueTooth 1.1 pre-qualified

. Data transfer rates up to 200,000 bps

. 5 general purpose spare digital I/O lines

. Supported profiles : GAP, SDAP, SPP

Web link :

Email: snipped-for-privacy@tdksys.com

Reply to