dziwny problem z antena DVB-T

Witam!

Tak. Sat nie puszcza sygnalu TV i radia, TV nie puszcza sygnalu Sat (moze tez nei przepuszczac radia) R nie puszcza SAT i TV. Napiecie zasilajace powinno przejsc przez gniazdo sat, TV nie musi(czesto nie przechodzi), tak samo jak R.

Masz wzmacniacz na antenie?

Reply to
wchpikus

Dnia Wed, 7 Apr 2010 11:59:42 +0200, qlphon napisał(a):

Z twojego punktu widzenia niczym istotnym. IMO ma po prostu właściwie dobrane resystancyjne zamknięcie toru transmisyjnego aby nie było odbić w przypadku gdy do końcowego nie jest podłączony OTV. Niezbyt rozumiem jakie manewry robiłeś aby zawęzic pole poszukiwań ale ja bym szukał uszkodzenia w takich elementach jak wtyczki kabla łączącego OTV z gniazdkiem, końce koncentryków w gniazdach a nawet sprawdziłbym zasilacz i wzmacniacz (bo nie jest dla mnie jasne co już wykluczyłeś).

Reply to
Jacek Maciejewski
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Dnia Wed, 7 Apr 2010 13:04:19 +0200, qlphon napisał(a):

W takim razie jakieś czary się dzieją :) A gniazdo trudno rozebrać najczęściej, jakoś pozagniatane dekielki są.

Reply to
Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 8 Apr 2010 10:58:26 +0200, qlphon napisał(a):

Impulsowy może? Ja tam bym stosował tylko takie z trafem i stabilizatorem. Kiedyś mi jakiś wzmak kulawo chodził bo były za duże tętnienia.

Reply to
Jacek Maciejewski