Dziwne zakłócenia o częstotliwości

Witam wszystkich, miałem dziwny problem, otóż zrobiłem sobie pewien układ elektroniczny który musi dawać pewne napięcie na którym to nie mogą pojawić się zakłócenia większe niż 20mVp-p, podpinam oscyloskop, obserwuje i widzę coś bardzo dziwnego raz zakłócenia są w normie, a raz sięgają 100mVp-p, no to myślę coś się wzbudza, chyba ze 2h siedziałem żeby się tego pozbyć i nic. Nagle mnie coś naszło że te zakłócenia pochodzą z poza układu, i doznałem szoku: po podpięciu kawałka kabla do sondy oscyloskopowej oscyloskop pokazał sinusoidę o amplitudzie 194mV i częstotliwości 27.322MHz, czyli blisko 32 kanału CB, ja CB nie mam ani nikt w promieniu 50m jak nie więcej, jak to jest możliwe?

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usuntopoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ffde7j$gpc$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

dziecko sąsiada bawi sie samochodzikiem "na radio" ?

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

albo jego tatuś, czyli sąsiad....;) Pzdr.

Reply to
PawelM

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Najbliższy sąsiad znajduje się 20m ode mnie.

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka pisze:

A myszki lub klawiatury radiowej nie masz? Staszego telefonu bezprzewodowego? Wyłącz komputer, wyłącz 230v od komputera (płyta głowna na standby tez niezle sieje)

Reply to
BartekK

Maksymilian Dutka pisze:

Podsłuch!!! ;-)

pzdr mk

Reply to
mk

Kiedys urzadzenia zdalnego sterowania modeli chodzily na podobnych czestotliwosciach.

Jak widze dzisiaj rowniez

Annex 2 i annex 8

w annex 9 tez wystepuje ale to juz nie jest zgdalne sterowanie ale tez mozliwe.

H.D.

Reply to
H.D.

Użytkownik "H.D." napisał

Annex 2 pomylkowo.

ale annex 9 ( animal identyfication) bardzo mozliwe. Jakis kontrolowany bocian ma na dachu gniazdo ? :-)

H.D

Reply to
H.D.

Użytkownik "mk" napisał

Jezeli wykluczyl modele i zwierzatka to ma pluskwe ! Zrob odbiornik i daj na glosnik.

Reply to
H.D.
[...]

W tym samym paśmie działają niestety też różne przemysłowe badziewia z mocami bardzo dużymi i potrafią siać na duże odległości.

BartekK pisze:

Strzał w dziesiątkę :D Dziękuje !!!

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" napisał

A wolno te myszke uzywac w Polsce? Ma ona znaczek CE? :-)

H.D.

Reply to
H.D.

H.D. pisze:

Nic takiego nie widzę ;), ale możliwe że ona pamięta jeszcze czasy przed unijne ;)

Reply to
Maksymilian Dutka

Sat, 20 Oct 2007 20:18:22 +0200 jednostka biologiczna o nazwie mk <REVERSE snipped-for-privacy@myzskm.REMOVE wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Taki żeby na CB było słychać? To już od razu na CH19 ;-)

Reply to
__Maciek

Maksymilian Dutka pisze:

Klawiatura, myszka... idealne miejsce na założenie podsłuchu ;-) Ciekawe, czy transmisja jest szyfrowana...

pzdr mk

Reply to
mk

RoMan Mandziejewicz napisał(a):