Dziwne zaiste

Jakąś godzinę temu wysłałem posta pt "Opona limuzyny prezydenckiej", po czym on niemal natychmiast "wyparował" z serwera. Co wydaje się potwierdzać zawartą w nim myśl. Jeśli ktoś ciekaw, to niech go szuka tu:

Na wszelki wypadek crosspostuję jeszcze w kolejne miejsce, może tam się uchowa?

Reply to
N. N.

N. N. pisze:

Ja tam go widzę.

Reply to
AlexY

użytkownik N. N. napisał:

Co następne? "Trudne sprawy" czy "dlaczego ja?

Jebło to jebło, gdyby chociaż tyczyło się komputera albo nawigacji prezydenta?

Jeden watek nie na temat (zdarza się), a drugi wątek o wątku który jest nie na temat (bez sensu Panie).

Tu się pracuje.

Reply to
bronek.tallar