Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: dwunapięciowy programator USBasp AVR
On 2013-01-13 22:56, badworm wrote:
 > albo polecić inną

Używam takiego:

http://allegro.pl/programator-usb-isp-atmel-avr-usbasp-windows-7-i2922112077.html

Kompletne 0 problemów, napięcia sie nie ustawia, sam się dostosuje. Na
pewno nie uszkodził mi kontrolerow przy napięciach ~2.9V, niżej nie
schodziłem.

Re: dwunapięciowy programator USBasp AVR

Ja po prostu wszedłem na stronkę oficjalną USBasp i ściągnąłem sobie projekt
oznaczony jako by Pawel Szramowski (11/2007). Wykonałem, działa.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Oczywiście chodzi o to, że jest to wersja With Low-voltage front-end.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Rzuc okiem na to:
http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/avt988.pdf
2,7-5V  CrossStudio i mega zaprogramowana w kilka sekund, pod innym
softem ten sam hex programuje sie troche dluzej. Kupilem sama plytke,
reszta elementow byla pod reka. Smiga dobrze.
Ten pod LPT jest dobry jesli masz gotowy wsad i chcesz zaprogramowac
jedna sztuke.

Ja choruje na to:
http://www.batronix.com/shop/index.html programuje nand`y, sa tansze
chinki ale przegladajac soft od kilku
programatorow doszedlem do wniosku ze batronix ma najlepszy soft,
czytelny z podpowiedziami.

Site Timeline