DVB-T - Page 3

Re: DVB-T

Oświata nauczona czytać karty istnieje, musi tylko douczyć się paru liter gdy
pojawią się elementarze TVP. Nie istnieje natomiast szkoła ucząca czytać z
myśli bez elementarza.

Re: DVB-T
Trochę już się gubię, czy to znaczy że jeżeli mam w kompie tuner DVB-S2
(TechniSat SkyStar HD2) i moduł CI (używany do C+) to to nie będzie
działać w tym systemie kodowania?

Re: DVB-T

To zależy. Na razie nie można tego jednoznacznie stwierdzić
na których modułach karta będzie działać. Jak tylko pojawią się
karty kodowe w sprzedaży ta opcja zostanie przez użytkowników
przetestowana.
Jeśli posiadasz moduł, ten co cyfra go daje swoim abonentom,
w nim karta Digital TVP nie będzie działać, bo to inne systemy
kodowania - cyfra używa MediaGuard, a tvp NDS.

Uniwersalne moduły dekodujące, czyli takie do których można
wgrywać nowe oprogramowanie (firmware) w celu ulepszenia
bądź zmiany, przystosowania ich do innych systemów kodowania,
być może będą współpracować poprawnie z kartą Digital TVP.
Albo i nie.
Byłoby dobrze, gdyby taki firmware jednak się pojawił,
gdyż w przeciwnym razie byłaby to bardzo zła wiadomość
dla wszystkich, którzy już posiadają odbiorniki DVB-S2
producentów niezależnych.

Pozdrawiam
H.B.

Re: DVB-T

| Powtarzam to co myślę,  to jest chwyt poniżej pasa, jak się planuje dokładać
| kodowane pakiety to wypada ogłosić wymagania sprzętowe.

http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi

[Co jest potrzebne do odbioru telewizji satelitarnej?]
http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi /
co-jest-potrzebne-do-odbioru-telewizji-satelitarnej

"Odbiornik satelitarny zwany też dekoderem, wraz z anteną i jej mocowaniem,
kable, oraz oczywiście, telewizor. Odbiornik musi wspierać standardy DVB-S2,
MPEG-4 i Dolby Digital Plus. Do odbioru przyszłych emisji kodowanych będzie
potrzebny odbiornik z systemem NDS Videoguard, jak też specjalna karta."

Dodatkowo, np. strona 445 podstrona 4 telegazety: "odbiornik ktory
ma modul CI+"

NDS byl znany od poczatku.

Pzdr.J.P.

Re: DVB-T
Witam!

Utrzymanie pasma satelitarnego, jednego transpondera jest bardzo duze.
Do tego musisz placic caly czas za utrzymanie lacza.
Nadajniki telewizyjne juz sa, brakuje modulatorow i headend-ow.
Nie wszedzie Sat jest mozliwy, szczegolnie w starych miastach.

Re: DVB-T

Tak, sa, tyle, ze nie wlasnoscia TVP. Wiesz ile emitel bierze za to od
TVP???

Jingiel

Site Timeline