Dużej pojemności akumulatorki AAA do

Kochani,

kończą mi się oryginalne akumulatorki AAA w telefonie bezprzewodowym Panasonica o pojemności 750 mAh. Zastanawiam się, czy bezpieczne byłoby zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.

Co radzicie ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

Reply to
Roman Rumian

W dniu 2010-10-08 21:44, Roman Rumian pisze:

:):):)

Nie ma tej wielkosci baterii o tych pojemnosciach, powyzej 100maH to Belkot marketingowy (totalna sciema)

Reply to
konieczko

W dniu 2010-10-08 21:54, konieczko pisze:

Mialo byc mAh

Reply to
konieczko

W dniu 08.10.2010 21:44, Roman Rumian pisze:

Raczej będą. O ile telefon nie jest jakiś wybitnie głupi.

Nie wierzyć w reklamy ;) te 1600-2000 to one maja na opakowaniu. O ile się coś nie zmieniło to chińszczyzna będzie miała 900-1000.

Reply to
Michoo

W dniu 2010-10-08 21:54, konieczko pisze: (...)

Nawet marki Pentagram ? Może, nie znam się, ale jakie w takim razie kupić ?

Dziękuję. :-)

Roman Rumian

Reply to
Roman Rumian

W dniu 08-10-2010 21:54, konieczko napisał/a:

  • jedno zero więcej ;-)
Reply to
Czarek

W dniu 2010-10-08 21:57, Michoo pisze:

max 600 to co im daje.

Reply to
konieczko

W dniu 2010-10-08 21:58, Roman Rumian pisze:

Mam Philpisa 750 od 3 lat i dzialaja

Reply to
konieczko

W dniu 08.10.2010 21:58, konieczko pisze:

Mam od 2 lat "starpower 1800" - teraz już trochę zużyte(nie dam im więcej niż 200mAh), ale za nowości je mierzyłem i dawało się oidp pobrać ~750 przy prądzie 150mA i interpolowałem po napięciu, że ~900mAh przy 30mA.

Właśnie dostałem "starpower 2500" w poniedziałek/wtorek podepnę atmegę i pomierzę (chociaż nie wróżę im za dobrze, bo są lżejsze od tych "1800").

No a eneloopy są oficjalnie "900 nominalnie, minimum 800".

Reply to
Michoo

Dnia Fri, 08 Oct 2010 21:44:45 +0200, Roman Rumian napisał(a):

Oryginalne Energizery 1000 mAh wsadzone zamiast Noname 500 mAh, które były w telefonie przy zakupie trzymają koło 3 tygodni w trybie czuwania ale pod koniec tego trzeciego tygodnia lubiły zdechnąć nawet jak się zadzwoniło i nie odebrało słuchawki. Tak czy siak o wiele dłużej trzymały niż te 500 mAh. Co do trwałości to rodzinka katowała je niemilosiernie bo zamiast ładować i rozładowywać, to słuchawka non stop siedziała w bazie w trybie ładowania. Po takim traktowaniu dokonały żywota po roku, ale nie było z nimi żadnych problemów.

Reply to
Piotrek

W dniu 2010-10-08 21:58, Roman Rumian pisze:

Pentagram to też kiepska chińszczyzna. Kup Sanyo Eneloop albo GP ReCyko, te drugie mają zawsze min. 800 mAh (zmierzone).

Reply to
Filip Ozimek

Roman Rumian snipped-for-privacy@agh.edu.pl> napisał(a):

Przed ponad 2 laty w pięciu telefonach wymieniłem na takie:

W dwóch jest dobra automatyka - po naładowaniu wyłącza ładowanie gdy słuchawka leży w korytku. W jednym ładuje ok 100mA apotem prąd spada do ok 40mA. W dwóch ładuje cały czas - jedna słuchawka (na zmianę) leży pod ręką a druga cały czas siedzi w ładowarce i aż jest cieplutka.

Wszystkie akumulatorki nie wykazują zużycia.

Zasilaczowi w słuchawce, niezależnie od rodzaju, zmiana aku na większe nie zaszkodzi.

Reply to
Wmak

W dniu 2010-10-09 16:01, Wmak pisze:

Fakt Philipsy mam tez w swoich 2 telefonach DeCT i bujaqja od 3 lat

Reply to
konieczko

Wmak snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a): Marnie mi wyszedł link powyżej. Tutaj link dokładnie do tych akumulatorków

- na obrazku AAA 1000mAh, a opisy obok ogólnie tej technologii dotyczą.

Reply to
Wmak

W dniu 2010-10-09 16:20 Wmak napisał(a):

"Dłuższy czas słuchania muzyki z akumulatorami AA o pojemności 1000 mAh". To żart czy strona muzealna? Na obrazku blister z AAA więc chyba jednak producent nie wie o czym ma właściwie zamiar napisać.

Jak to już inni napisali, weź Sanyo Eneloop i zapomnisz o problemie.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 09.10.2010 21:10, Adam Dybkowski pisze:

Które mają 900mAh, nie?

Reply to
Michoo

Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl napisał(a):

Raczej tłumacz "na polski" zgubił jedno A .

Reply to
Wmak

Użytkownik "Michoo" <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:i8qg6h$cuj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

W ślad za reklamami banków 900>1000. Jeśli z 1000 ubywa 3% dziennie (ile dokładnie nie wiem) to dzień po dniu:

1000, 970, 941, 913, 885 - już po 4 dniach mniej niż 900. Miałem w aparacie 4 x AA NiMh (2500) i ile razy była okazja zrobić zdjęcie to akurat były za słabe. Dwa lata temu wstawiłem Enelop (2000) i pierwszy raz ładować musiałem dopiero po pół roku i aparat zawsze gotowy do zrobienia zdjęcia. P.G.
Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2010-10-09 21:10, Adam Dybkowski pisze: (...)

Serdeczne podziękowania Wszystkim za dobre rady - kupuję te akumulatorki Sanyo i ... zobaczymy. :-)

Ukłony

Roman Rumian

Reply to
Roman Rumian