duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?

Szukam i szukam, i nie bardzo mogę znaleźć...
Potrzebne mi wyświetlacze LCD, takie "normalne" - same cyfry (plus
przecinki) - bo potrzebuję wyświetlacz 3 albo 4 cyfry przed przecinkiem + 2
po przecinku.
Ale - rzecz w tym, żeby cyfry miały przynajmniej 3cm wysokości (a chętnie
więcej - np. 4 albo 5 cm).
No i żeby to się dało podświetlać i jakoś odczytać w słońcu.

Największy jaki znalazłem to takie  cóś :

6 cyfr wysokość cyfry 30,48 mm
LCD6,0CYFRY-VI-611-DP

W Meditroniku. Ale te 30,48mm to nie wysokość cyfry tylko pola wyświetlania,
a cyfra ma 25 mm...
No to nieco ma mało...

Potrzebuję tego prawie około 100 szt. docelowo. Ale gdzie znaleźć takie
"Large LCD" ? Macie jakiś pomysł ?
Nie musi być w kraju oczywiście, byle się dało kupić najpierw próbki
jakieś...

Re: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?

Zapytaj w Maritexie - swego czasu mieli w ofercie takie wyświetlacze
wedle projektu klienta, ponoć z rozsądną ceną i czasem dostawy. Seria
próbna 20 sztuk.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?

Może jednak jakieś mechaniczne ...
--
Włodek

Re: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?

Tak, myślałem też o takich - jako drugiej opcji.
Tyle, że LCD pasuje do "ogólnej koncepcji". No ale te elektromagnetyczne też
mam w "rezerwie"...

Re: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?

Dolam http://www.dolam.pl/lcd.html robi wyświetlacze LCD może nie będzie
drożej niż w ChRL.