Durne pytanie... poziom napięcia na porcie rs232

ZaczEA%B3o siEA% od tego, BF%e chciaB3%em wgraE6% OpenWrt na Linksysa WRT1=
60NL.
Wgrywanie skoF1%czyB3%o siEA% udupieniem routera (po tym fakcie wyczytaB3%e=
m w
wielu miejscach BF%e jest to czEA%sty przypadek) i teraz muszEA% go podnie=
B6%E6
za pomocB1% kabelka szeregowego. Natykam siEA% na informacje BF%e przy
wgrywaniu z komputera naleBF%y mieE6% konwerter napiEA%E6 na 3,3V przy czy=
wszyscy korzystajB1% z przejB6%ciF3%wek usb->rs232. Ja u siebie w laptopie
mam port szeregowy wiEA%c w BF%adne przejB6%ciF3%wki nie muszEA% siEA% bawi=
E6%,
natomiast co z napiEA%ciem? GuglaB3%em po chipsecie intela ktF3%ry obsB3%ug=
uje
ten port ale pF3%ki co nie mogEA% siEA% doszukaE6% informacji...

Pzdr.
L.

Re: Durne pytanie... poziom napięcia na por cie rs232

Może być od -15 do +15V - zwykle jest koło 9...10.
Musisz dać konwerter (ja mam max232), bo dla -15V odpowiada +3V, a dla
+15 - 0V. Ja zasilam konwerter +5V, więc daje 0-5V i nic złego się nie
dzieje. Można użyć kabelka RS od starszych telefonów w roli konwertera.

Mirek.

Re: Durne pytanie... poziom napięcia na por cie rs232
http://openlinksys.info/forum/viewthread.php?thread_id86%77

Re: Durne pytanie... poziom napięcia na porcie rs232

Z reuły w takich urządzeniach sygnały są o odwróconej polaryzacji i niższych
napięciach.
Ja w tym wypadku stosuje coś takiego
http://www.meraprojekt.com.pl/mp00101.html .

Gejzero.

Re: Durne pytanie... poziom napięcia na por cie rs232

Napięcie i tak nie jest dopasowane. Musiałbyś po drodze dać ST3232.
Najprościej w takim wypadku jest kupić kabel USB-RS od jakiejś starej
nokii. Poziomy napięć na wyjściu tych kabli to zazwyczaj 3,3V.
Poszukaj na allegro DKU-5 lub CA-42

http://allegro.pl/listing.php/search?category=4&string=DKU-5&order=d&change_view=1

Site Timeline