DURACELL dno - VARTA lepsza....

A wiec w sprzecie do ultradzwiekow zasilanym na 2 baterie 9V wstawilem najpierw baterie VARTA HIGH ENERGY Alkaline.. no i udalo sie zrobic 60 zabiegow.. (kazdy zabieg trwa tyle samo kontrolowany przez komputerek, zabiegio codzienie wykonywane).. no i jako, ze upierdliwa jest wymiana baterii to kupilem DURACELL z reklamy wynikalo, ze 30% beda dluzej dzialac niz inne baterie.. no i wystarczylu na 40 zabiegow...

DURACELL waznosc do MAR2015, na VARTA nie ma waznosci wbitej.

Reasumujac Reklamy oszukuja - nie pierwszy raz!!!

Reply to
fReLuZ

Duracelki tez alkaliczne ?

Moze jednak trafiles na jakies odrzuty czy podroby - pamietam ze koledzy tu duracelki chwalili.

A w ogole to bym sie zastanowil nad akumulatorkami.

W dniu 2010-08-25 09:51, J.F. pisze:

Jakby alkaliczne nie były to by chyba tych 40 nawet nie wytrzymały. Tak jak kolega pisze, w takim zastosowaniu to akumulatorki. No i że duracell gorsze się okazały to dla mnie nie nowość, też raczej zacząłem unikać duracelek, może trafiłem na siakieś podróbki co mnie do marki zniechęciły? kto wie.

Reply to
Jawi

W dniu 2010-08-25 08:06, fReLuZ pisze:

Ale wiesz o tym, ze Duracell ma dwie serie baterii alkalicznych? Turbo (te do zasilania kroliczkow) sa tylko w rozmiarze AA/AAA...

Szymon

P.S. W multimetrach miewam 9V zarowno Varty jak i Duracelle. Nie ma wyraznego lidera...

Reply to
szymon

Użytkownik Jawi napisał:

O ile urządzenie ma odcinanie zasilania przy spadku napiecia poniżej progu. Jeżeli jedzie do oporu, to akumulatorki nie będą ekonomiczniejsze, bo szybko padną.

Niedawno pisałem o bateriach zegarkowych. Z paluszkami alkalicznymi Duracell również mam złe doświadczenia. Lepsze były Fuji, tylko najlepiej je kupować w fotolabach Fuji :-). Do ogólnego stosowania kupuję Panasoniki. Również 9V. Maciek

Reply to
Maciek

Użytkownik "szymon" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i53f0t$vsn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A ja kupiłem akumulatorek w Lidlu na 9V za 11,99zł i ładuję raz na pół roku. Baterii w ogóle nie kupuję, w Lidlu za 4 sztuki AA 2500mAh (kolega mierzył i mają faktycznie 1800) zapłacisz 11,99zł.

Reply to
nom