DURACELL dno - VARTA lepsza....

A wiec w sprzecie do ultradzwiekow zasilanym na 2 baterie 9V wstawilem
najpierw baterie VARTA HIGH ENERGY Alkaline.. no i udalo sie zrobic 60
zabiegow.. (kazdy zabieg trwa tyle samo kontrolowany przez komputerek,
zabiegio codzienie wykonywane).. no i jako, ze upierdliwa jest wymiana
baterii to kupilem DURACELL z reklamy wynikalo, ze 30% beda dluzej
dzialac niz inne baterie.. no i wystarczylu na 40 zabiegow...

DURACELL waznosc do MAR2015, na VARTA nie ma waznosci wbitej.

Reasumujac Reklamy oszukuja - nie pierwszy raz!!!

Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....

Duracelki tez alkaliczne ?

Moze jednak trafiles na jakies odrzuty czy podroby - pamietam ze
koledzy tu duracelki chwalili.

A w ogole to bym sie zastanowil nad akumulatorkami.

J.

Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....

Jakby alkaliczne nie były to by chyba tych 40 nawet nie wytrzymały. Tak
jak kolega pisze, w takim zastosowaniu to akumulatorki. No i Ĺźe duracell
gorsze się okazały to dla mnie nie nowość, też raczej zacząłem unikać
duracelek, może trafiłem na siakieś podróbki co mnie do marki
zniechęciły? kto wie.

Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....

O ile urządzenie ma odcinanie zasilania przy spadku napiecia poniżej
progu. Jeżeli jedzie do oporu, to akumulatorki nie będą
ekonomiczniejsze, bo szybko padną.

Niedawno pisałem o bateriach zegarkowych. Z paluszkami alkalicznymi
Duracell również mam złe doświadczenia. Lepsze były Fuji, tylko
najlepiej je kupować w fotolabach Fuji :-). Do ogólnego stosowania
kupuję Panasoniki. Również 9V.
Maciek

Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....

Ale wiesz o tym, ze Duracell ma dwie serie baterii alkalicznych?
Turbo (te do zasilania kroliczkow) sa tylko w rozmiarze AA/AAA...

Szymon

P.S. W multimetrach miewam 9V zarowno Varty jak i Duracelle. Nie ma
wyraznego lidera...

Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....

A ja kupiłem akumulatorek w Lidlu na 9V za 11,99zł i ładuję raz na pół
roku.
Baterii w ogóle nie kupuję, w Lidlu za 4 sztuki AA 2500mAh (kolega mierzył i
mają faktycznie 1800) zapłacisz 11,99zł.

Site Timeline