Drukarka termiczna Citizen CD-S501S - kabel przyłączen iowy DB9->DB25

W urządzeniu dedykowanym do współpracy z drukarką Citizen, z którego ma być
dokonany wydruk jest gniazdo męskie DB-9 z obsadzonymi pinami:
3, 8 i masą na 5.
Wydedukowałem, że 3 to linia danych  z urządzenia do drukarki, a 8 to pewnie
linia zezwalająca na przesłanie danych wystawiana przez drukarkę? (Clear to
send)

W samej zaś drukarce Citizen CD-S501S jest gniazdo żeńskie DB-25 w module
takim:
http://img191.imageshack.us/img191/8105/citizencds501s.jpg
Potrzebuję teraz schematu przewodu, który połączy te dwa urządzenia - bo nie
mam oryginalnego przyłącza.
Zastanawiam się czy jest to najprostsza konfiguracja pin-pin czy sam
dedykowany przewód ma jakąś jeszcze kość pod drodze.
Obie strony jak widzę mają max232, więc transmisja w typowych sygnałach
+/-10V.
O tyle sprawa się komplikuje, bo gniazdo DB-25 w samej drukarce ma więcej
pinów połączonych z elektroniką. Piny do których prowadzą ścieżki w module
drukarki do gniazda żeńskiego DB-25 to:

1, 2, 3, 4, 6, 7, 20, 25.

Przyjąłem aby odpowiednio DB-9 pin 5 masa połączyć z pinem 7 masy w DB-25
(to wydaje się oczywiste).
Niestety odpowiednik pina 8 DB-9 - czyli pin 5 DB-25 nie jest połączony w
module drukarki (wisi w powietrzu).
Więc typowe przejście DB-9->DB-25 odpada (?)

Re: Drukarka termiczna Citizen CD-S501S - kabel przy łączeniowy DB9->DB25
PoB3%B1cz odpowiednio: 3[TxD] z 3[RxD], 8[CTS] z 4[RTS], 5[SG] z 7[SG] (z
lewej DB-9, z prawej DB-25).
Patrz np. http://www.lammertbies.nl/comm/cable/RS-232.html

Site Timeline