drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku

moja HP słabo zaczernia i wyczytałem ze można zwiększyć moc lasera ,
niestety opis żeby pokręcić potencjometrami obok zespołu lasera nie dały
żadnych zmian . Ilość tonera jest wystarczająca dla termotransferu ale nie
wystarczy na zaczernienie folii. Goglalem i nie wygoglałem . Może ktoś ma
schemat którym potencjometrem można coś zdziałać . Na razie jeszcze
drukuje )))

Re: drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku

Umyj lustra i soczewki na poczatek.
Zmien toner, orygianly dobrze kryja.
Zobacz czy nie masz softwarowej regulacji intensywnosci zaczernienia, albo w
ustawieniach albo w jakis serwisowych opcjach.

Tmek

Re: drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku

Może spytaj na grupie "pl.comp.dtp".
Tam bywajš fachowcy od czernienia wydruków.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku
To nie laserem trzeba kręcić tylko elektrodami w kasecie. Styki muszą być
dobre, wałek nowy...

Re: drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku
Nie wiem co powoduje kontrole ilości nakładanego tonera , informacje są
sprzeczne

Re: drukarka HP2300 i zwiekszenie zaczernienia wydruku

RF3%BFne czynniki. Przede wszystkim napiEA%cie. Z laserem moBF%e byE6% tyl=
ko
taki problem, BF%e nie rozB3%aduje do koF1%ca bEA%bna, ale jeBF%eli to robi=
dalej trzeba napiEA%ciem kombinowaE6%. Za zaczernienie odpowiada skB3%adowa
staB3%a (nie wiem jak w nowych, w starych byB3%o AC + DC). Do tego jeszcze
listwa zgarniajB1%ca na waB3%ku magnetycznym, odstEA%p od waB3%ka ma wpB3%y=
w na
iloB6%E6 dostEA%pnego do przeniesienia tonera (gruboB6%E6 warstwy). JeBF%
eli siEA%
zabrudzi, to moBF%e nakB3%adaE6% mniej.

Poza tym w laserowych niecaB3%kowite zaczernienie (czEA%B6ciowo
przezroczysty wydruk) to rzecz normalna. Wynika z budowy granulek
tonera. Przezroczysty polimer rozpB3%ywa siEA% przy utrwalaniu tworzB1%c
"kanaB3%y" ktF3%rymi przechodzi B6%wiatB3%o. Wymiana na inny toner moBF%e p=
omF3%c,
ale nie musi.
Lepiej kryjB1% atramentowe.

Site Timeline