Driver w sterowniku silnika Bosch do merca

Na 8 cylindrów 1 w ogóle nie działa a 2 czasami. Rozebrałem sterownik a tam
siedzą drivery o nic nie mówiących oznaczeniach: 30374 9801 1011743 1037d i
30374 9801 0921743 1020YB. Pewnie tylko pierwszy człon 30374 9801 ma
znaczenie. Szukając jakiś informacji znalazłem coś na forum BMW czyli pewnie
występuje w wielu boszowskich sterownikach.

Pytanie skąd wziąć takie 4 drivery?

PC

Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
=================

Też miałem kiedyś podobny problem. Niestety moje poszukiwania zakończyły się
fiaskiem. Musiałem kupić kompletny moduł..

MH

Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
Chyba kupię ale jako dawcę bo to stosunkowo nowy samochód i ma immobiliser
:-(

PC

Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
Nie wiem jak do merca ale do wiekszosci innych samochodow ludzie na aledrogo
sprzedaja razem z petla i pastylka imo. Wiec masz komplet.

Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
dyskusyjnych:i6qllm$m66$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Nie wiem dlaczego ale sprzedają bez.

PC

Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca

pastylka została u poprzedniego właściciela ;)

e.

Site Timeline