dopasowanie impedancji - Page 4

Re: dopasowanie impedancji

ech ludzie....
dobrze że moje prądnica w rowerku, aucie, czy wiatraczku na dachu nie jest
taka inteligentna jak ty bo by wybuchła!!!:O)

Re: dopasowanie impedancji

Zdefiniuj w takim razie "caB3%a moc". Bo w j. polskim "caB3%a" oznacza
"wszystko, bez reszty". Ile z tych 100W ma siEA% gdzie wytraciE6%,
dokB3%adnie proszEA%, bo jak na razie to jesteB6% dupa troll.

Gdzie? W prB1%dnicy?

Dobrze zaB3%oBF%yB3%em. Nie sB1% staB3%e. PrB1%dnica nie wytrzyma 100W stra=
biegnB1%c na luzie,

Czyli nie robi siEA% porzB1%dnych prB1%dnic.

Naucz siEA% czytaE6%. Dla prB1%dnicy rzEA%du 100W obroty, przy ktF3%rych st=
raty
biegu jaB3%owego dojdB1% do mocy znamionowej, leBF%B1 znacznie powyBF%ej j=
ej
wytrzzymaB3%oB6%ci mechanicznej.

EOT, z trollami nie mam czasu dyskutowaE6%.

Marek

Re: dopasowanie impedancji
Órzytkownik "Marek Lewandowski" napisał

to po huj się głąbie odzywasz jak nic do powiedzenia nie masz?!!!!

Re: dopasowanie impedancji

Twoje własne założenia mi to powiedziały.
Skoro przyjmujesz, że w rezystorach 1+1 wydzieli się 100W to zakładasz 0
innych strat.
Skoro inne straty są 0, a moc (z założenia ma być 100W) to przy 1+100 te
100W wydzieli się właśnie w nich.
Sorry, że ubliżam twojej inteligencji wypisując tak oczywiste rzeczy.
Już nie będę.
P.G.

Re: dopasowanie impedancji

Apel - nie wyciągajcie trolli z killfajla. Tam ich miejsce, niech
spoczywają w spokoju. Szkoda nerwów, jak sami widzicie.
Dziękuję uprzejmie z góry :)

--
DJ

Re: dopasowanie impedancji

nieprawda, żadnych zerowych strat nie zakładałem, tyl;ko dla uproszczenia
ich nie policzyłem, więc straty istnieją a perfetum mobiel nie!:O)

prawo łoma się kłania:O) dlaczego zakładasz że przy wzroście impedancji
obciążenia napięcie na prądnicy będzie wzrastać w nieskończoność aby
wydzieliło się te 100W?:O)

mnie,niby dlaczego?:O)
co najwyżej ubliżyłeś sobie:O)

Site Timeline