domowe sposoby na wtyczkę

czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

Reply to
identifikator: 20040501

Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@onet.eu napisał w wiadomości news:hdpiso$4j9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

tak, ale tylko niskonapięciowe np. z modeliny... kiedyś robiłem wtyk do magnetofonu z Commodora a niedawno do zasilania miniwiertarki

Reply to
ZeN

identifikator: 20040501 pisze:

Dawno temu z Durakrylu, żywicy dwuskładnikowej stosowanej przez dentystów. Trzeba by coś bardziej współczesnego znaleźć.

Reply to
PeJot

identifikator: 20040501 pisze:

Z różnych rzeczy nawet z kleju epoksydowego. Gniazdo wykładam folią - może być spożywcza. Wbijam bolce - może być, że już z polutowanymi przewodami. Zalewam żywicą całkiem (gdy polutowane) lub tylko częściowo (jak ma być do lutowania). Kiedyś robiłem też z modeliny.

Reply to
Mario

identifikator: 20040501 pisze:

distal, nieśmiertelny, najlepszy. ToMasz

Reply to
ToMasz

Jak to niskonapieciowe ma byc to distal, poxipol, szpachla samochodowa itp. wynalazki.

Reply to
Marcin Gala

Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:

Poxilina?

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"