Domofon & otwieranie drzwi na pilota

w bloku jest domofon, taki zwykły na klucz, chciałbym się zapytać czy
można zrobić coś takiego żeby zamiast to otwierać kluczem zrobić to na
pilota, [ tylko dla 1 osoby ]

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota

Zasadniczo mozna, cala masa bram jest na elektrozamki.
Tylko oczywiscie pytanie ile to bedzie kosztowalo, kto za to zaplaci i
kto bedzie protestowal.

J.

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota
Dnia Fri, 12 Nov 2010 16:09:45 +0100

87% kluczem zrobiC4%87 to
Na jakiej wysokoC5%9Bci jest Twoje mieszkanie? IMHO pogrzebanie w tym
gC5%82C3%B3wnym domofonie to bC4%99dzie problem, ale moC5%BCesz siC4%
99% wbiC4%87 do swojej
sC5%82uchawki, ustaliC4%87 na jakiej zasadzie otwiera drzwi i zrobiC4%87=
 ukC5%82ad,
ktC3%B3ry przyjmuje radiowo zlecenie otwarcia.

To moC5%BCe byC4%87 tak proste jak zwarcie przekaC5%BAnikiem dwC3%B3ch =
przewodC3%B3w. Nie
wiem czy obsC5%82uC5%BCysz radio (avr + rfm12 najtaniej... ale nie prosto=
). I
nie wiem czy mieszkania nie masz zbyt daleko od drzwi.

Pozdrawiam,
--20%
Tomasz bla Fortuna
jid: bla(at)af.gliwice.pl
pgp: 0x90746E79 @ pgp.mit.edu
www: http://bla.thera.be

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota
mieszkam na 1 piętrze, centralny zamek w samochodzie otwiera się bez
problemu z okna.

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota
ja to zrobiłem tak ,ze w mieszkaniu jest starodawny erisccon, podłączony
do domofonu. wystarczy na niego puścić dzwonek i otwiera rygiel.
Ericsson - bo ma "białą listę"

ToMasz

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota

Ja mam to zrobione na jednokanalowej radiolini Elmesa
podlaczylem sie perfidnie pod przycisk rygla w
sluchawce. Jesli natomiast masz domofon z wywolaniem
cyfrowym to juz bedzie gorzej bo tam trzeba najpierw
podniecs sluchawke i dopiero mozna otwierac
(przynajmniej w tychdomofonach ktore znam tak jest)

--
NoRek

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota

Albo jeszcze gorzej: Najpierw ktoś musi zadzwonić domofonem, potem
trzeba podnieść słuchawkę i dopiero można otworzyć.

Mirek.

Re: Domofon & otwieranie drzwi na pilota

Tak się zachowują wszystkie popularne cyfrowe domofony.
Dopóki ktoś z dołu nie zadzwoni są "martwe", nie da się z nich wysłać komendy
"otwórz"

Tak więc rozwiązaniem może być tylko instalacja odbiornika , najprościej i
chyba najtaniej sterownika centralnego zamka od samochodu, przy centralce
domofonu.
Styki przekaźników wykonawczych równolegle i będzie działać.
Myślę, że każdy konserwator domofonów potrafi (jeśli zechce) to zrobić.