Dom w budowie. Plan: sterowanie mp3 na lokalnym komputerze (+głośniki) z telefonu gsm (np gościa) Bluetooth albo jeszcze lepiej z WiFi

Witam.

No mam takie marzenie, żeby to zrobić w nowym domu. Bawię się tymi zabawkami, ale zrozumiałem, że potrzebuję porozmawiać z kimś, kto wie więcej ode mnie. Mam jeszcze czas na ewentualne dodatkowe kabel (antena huba w dobrym miejscu (działa w domu i w ogrodzie). Potrzebne oprogramowanie itp.

Docelowo widzę to tak: gość loguje się do podanego huba i pojawia mu się menu z jakimś playerem. Może wybrać grupę głośników np.salon albo ogród (przy ognisku). Wybrać głośność i oczywiście rodzaj muzyki.I już. Fajnie było by, gdyby w ten sposób mógł sterować muzyką w pokoju gościnnym.

Bardzo proszę o wskazanie kierunku w poszukiwaniu informacji.

Marcin

Hmm, są gotowe rozwiązania tego typu, widziałem coś takiego w sklepie dla audiofilów w Katowicach, ale sądząc po cenach innych rzeczy (np głośniki po

32000zł), to również to rozwiązanie napewno nie było tanie :)
Reply to
Maciek C

Sprawdziłeś to:

?

Reply to
kropa

No, nie. Wygląda super. Ale Mac. No i mam ambicję na GSMmy JUŻ będące w posiadaniu gości. Osobny system, to inna bajka cenowo-organizacyjna.

Może wpadłeś na coś jeszcze?

Marcin Górnik pisze:

Airport to przecież zwykłe WiFi, działa nie tylko z Makami. Co lepsze komórki mają WiFi, no i zasięg większy niż BlueTooth.

Reply to
Adam Dybkowski