dojscie do plików kamery ip

jest taka kamera

dostęp do niej jest poprzez aplikację na smartfona
lub z poprzez www pod adresem lokalnej sieci 192.168.1.xx.

Mozna podejrzec obraz live oraz zarejestrowane na karcie sd pliki mp4. Ale za cholere nie mam mozliwosci zassac te zapisane pliki, zapewne programista sie gdzies pomylił. Rozwiazaniem jest fizyczne wyjęcie karty i zgranie plików, co jest nieco bez sensu. One leza bezposrednio na karcie sd bez zadnych katalogów.

Da sie je zassac jakos zdalnie? Podpiąc sie tam poprzez terminal czy jak? To na jakims linuxie pracuje.

b.

Reply to
Budyń

W dniu 01.11.2016 o 16:55, Budyń pisze:

Ale że co? Nie ma nigdzie takiej opcji, czy opcja nie działa? Nie miałem do czynienia z tą konkretnie kamerą, ale spróbuj pod IE... w trybie zgodności itd, a jak nie zadziała zobacz jeszcze, czy nie ma do niej nowej wersji softu.

Reply to
Mirek

W dniu wtorek, 1 listopada 2016 21:48:32 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

w aplikacji na smartfona w ogóle nie ma mozliwosci a przez www komenda "backup" przy liscie nagran nie dziala, pewnie jakis bład oprogramowania.

czy nie ma do

w kamerce za stówe? pewnie poszła seria i zapomnieli o temacie. Natomiast jest informacja ze to na takim procesorze dziala Hi3518E. Firmaware podmienic? Jak , skad wziąc itp... Próbowalem sie do niej dostac prze ssh ale nie wiem czy to w ogóle tam dziala ani na ktorym porcie.

b.

Reply to
Budyń

W dniu 01.11.2016 o 22:32, Budyń pisze:

Mowie ci sprawdź pod IE. Ewentualnie przeanalizuj w kodzie strony co (nie)robi ten "backup" Możesz sprawdzić czy jest ftp (na porcie 21). Ssh bym się raczej nie spodziewał, jeśli już, to zwykły telnet, ale nim też wiele nie zdziałasz.

Reply to
Mirek

Użytkownik "Mirek" <i snipped-for-privacy@zaspamowany.adres napisał w wiadomości news:nvb2t0$h6n$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Telnet... Kermita się spodziewać?

Reply to
HF5BS

W dniu 2016-11-02 o 10:19, HF5BS pisze:

Hehe :)

Ciekawe, jaki procent gimbusów zna pojęcia telnet, Kermit, czy ATDT.

Pamiętam, jak przeszedłem z modemu 2400 na 9600 - to była rakieta! A jak potem kupiłem Zyxela 1440 i specjalnie do niego kartę z szybkimi UART-ami - to wszystkie BBS-y były moje ;) Pomijam, że wtedy kosztowało to majątek :(

Reply to
Adam

W dniu wtorek, 1 listopada 2016 22:53:37 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

zastosowanie IE nie pomaga

w konsoli przeglądarki widac ze java wymięka, takie kwiatki mam:

sing is null bal.js:1882:0 Przy użyciu document.write() wypisano niezrównoważone drzewo, co wymusiło ponowne przetwarzanie danych z sieci. Więcej informacji:

192.168.1.128:17:0 Użycie synchronicznej wersji metody XMLHttpRequest w głównym wątku jest przestarzałe z powodu szkodliwych efektów ubocznych. Więcej informacji można znaleźć na stronie
jquery.js line 1 > eval:1:0 nieprawidłowo sformowany timecfg.cgi:1:1 nieprawidłowo sformowany getdeviceinfo.cgi:1:1 nieprawidłowo sformowany netinfo.cgi:1:1 nieprawidłowo sformowany netinfo.cgi:1:1 nieprawidłowo sformowany videolistsearch_v2.cgi:1:1 TypeError: H264Replayer.Disconnect is not a function 192.168.1.128:284:3 AvastWRC.CONFIG.FEATURES is undefined query.js:394:0 Przy użyciu document.write() wypisano niezrównoważone drzewo, co wymusiło ponowne przetwarzanie danych z sieci. Więcej informacji:
forum:562:0 Error: Class$S1493: 3 exceptions caught: (Error) : Permission denied to access property "type"; (Error) : Permission denied to access property "type"; (Error) : Permission denied to access property "type" forum:1:5446 AvastWRC.CONFIG.FEATURES is undefined

co z tego jest istotne to nie wiem :) Czyżby ratunkiem byłoby zastosowanie czegoś przestarzałego?

b.

Reply to
Budyń

Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Da sie obejrzec, to da sie i zassac. Tylko ile zajmie pisanie programu ... i ewentualnie hackowanie tego powyzszego.

Jesli dziala przez rozne routery i firewalle - to w zasadzie musi korzystac z zewnetrzego serwera. Manty, albo producenta oryginalnego :-)

Zawsze tez mozna napisac do producenta ... i nie kupic, jak oleje :-)

Chyba Zoltrix 1440. Zyxele były 1496

raczej chdzilo mu o 14400 ... tez taki miałem. Mama płakała jak dostawała rachunki...

c.

Reply to
Cezar

W dniu środa, 2 listopada 2016 16:20:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

przechwytywanie strumienia mało przydatne chyba :/

Telnet sie odzywa ale nie wiadomo jaki do tego login/hasło.

Pytanie pomocnicze - zapewne, tak se myśle, taki układ działał prawidłowo na jakis wczesniejszych wersjach oprogramowania. Wczesniejsze javy szukac czy co innego?

b.

Reply to
Budyń

W dniu 02.11.2016 o 19:53, Budyń pisze:

Chcesz się dowiedzieć to wystaw ją na świat kiedy Chińczycy nie śpią ;)

Gdzie tam Javę widzisz? - Spróbuj pod IE w trybie zgodności z XP. - Wyłącz antywirus - Poszukaj starego komputera z XP - Oddaj tą kamerę do reklamacji (niezgodność z umową, wada istotna) żądaj zwrotu pieniędzy. - Nie myśl, że jak kupisz inną kamerę będzie lepiej, ale próbować możesz.

Reply to
Mirek

W dniu środa, 2 listopada 2016 21:08:19 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

eeee, javascript...

qurcze, ja do dzis uzywam xp i nie mam zamiaru przestac :)

nie w tym problem -ona jest tania jak barszcz i dlatego chce ich kilka użyć. Tej jednej funkcji mi brakuje.

b.

Reply to
Budyń

Zyxele pracowały z prędkością 16800bps a te droższe nawet 19200bps... Ale nie z 0202122 :(

:)

W dniu 02.11.2016 o 22:38, Budyń pisze:

To ciesz się, że w ogóle cokolwiek działa. Ja mam teraz na warsztacie taką za 3kpln i też nie wszystko działa. Możliwe, że funkcja której potrzebujesz w jakiejś tam konfiguracji działa - może w takim razie W7, Chrome? iOS? Całkiem możliwe też, że nigdy nie działała - ot programista nie zdążył tego ogarnąć a szef nie zauważył.

Reply to
Mirek

Już mam.

To był Zyxel U-1496.

Naprawdę solidna maszyna. Faktura za niego też była solidna :(

A niebawem wylądował w lamusie, bo pojawiły się US Robotics Courier 56k. Miał już tylko jeden klawisz, ale za to duży wyświetlacz ;)

Reply to
Adam

W zeszłym roku oddałem dwa takie do Muzeum Komputerów w Katowicach...

Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, jak bardzo :) Całkiem niedawno ktoś chciał je ode mnie odkupić - do pracy na linii dzierżawionej.

Warty był swojej ceny.

To musiałeś jakoś późno nadziać się na Zyxela, skoro ominęła Cię epoka

28800 i 33600 bps...

do mojego guana admin 123456 - tak, tak. Chinol na stale to wpisal (telnet) w srodku busybox ale nie mam sil z tym sie kopac :(

Google nic nie mowi, nikt tego nie hakowal? Bo moje haslo do telnetu mam z googla.

Reply to
Dudzik

Miałem kilka innych modemów w międzyczasie. Ale to były jeszcze czasy starych central, kiepskich łączy MM, i przewodów telefonicznych puszczanych gdzie się dało i jak się dało.

Stąd jednak efektywna prędkość Zyxela była lepsza, niż innych, potencjalnie szybszych, ale albo nie radzących sobie z transmisją, abo zrywających. Zyx w czasie kiepskiego połączenia zmniejszał prędkość, a jak warunki się poprawiały, negocjował większą. Radził sobie na kiepskich łączach podobnie, jak LR Defender w trudnym terenie ;)

Poza tym OIDP miałem na nim skrzynkę głosową i fax-server.

A pierwszy mój modem był zapięty do Amigi - PC jeszcze wtedy nie miałem.

Reply to
Adam

trudno powiedziec co da sie tym telnetem zrobic, trudno tez sie do wewnetrznej sieci wlamac, ale

Mozna komus zablokowac serwer czy lacze, jak sie milion kamer na swiecie przekieruje na jego adres ... a poniewaz staje sie to problemem, zaczyna sie sciganie producenta zle zabezpieczony produkt.