dobry słownik techniczny?

witam.

ma ktoś linka do dobrego słownika technicznego ang<->pol ? bo ostatnio wstukałem "Flat Washer" i dowiedziałem sie ze to płaska zmywarka. Chodzi o jakis typ podkładki pod śrubę ale nie wiem dokładnie o jaki.

CosteC

Reply to
CosteC

Słowniki internetowe z reguły są do dupy. Lepiej odżałowac kilka stówek i kupić sobie zestaw słowników papierowych. Do niektórych papierowych są też dołączane ich wersje na CD, np. do Macmillana lub MS Encarty.

Podręczny słownik angielsko-polski: washer - (1) pralka mechaniczna; (2) podkładka, uszczelka

Longman dictionary of contemporary English: washer - (1) a thin flat ring of plastic, metal, rubber etc that is put over a bolt before the nut is put on, or between two pipes, to make a tighter joint; (2) [informal] a washing mashine

Czyli "flat washer" to "płaska podkładka" - takie masło maślane ponieważ podkładki przeważnie są płaskie. Ja przetłumaczyłbym to po prostu jako "podkładka".

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

dzieki. ale kilka stówek to "nieco" za duzo jak na dzisiaj. A papierowe słowniki są extra np taki webster ale strasznie ciężkie i brakuje mi Ctrl+F

CosteC

Reply to
CosteC