dobre glosniki aktywne do kompa

witam

zawsze mialem tylko tanie, ale sie wzbogacilem :)) poradzcie jakie kupic, takie do 200 zl

pzdr

Reply to
andgab9

W dniu 2016-02-27 o 21:32, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

A na ile jesteś uparty koniecznie przy głośnikach? Bo warto też rozważyć kupno słuchawek. Niedawno mając podobną chętkę, wybrałem właśnie to drugie rozwiązanie, i jestem zadowolony. Słuchawki mają Bluetooth, więc bezprzewodowo obsługują zarówno kompa, jak i telefon, jest w nich też tuner radiowy, oraz slot na kartę micro SD, czyli odtwarzają z niej muzykę. Mają oczywiście swoje wady, ale zalet zdecydowanie więcej. Chińszczyzna w tym typie jest na Allegro w okolicach 60 zł z wysyłką, ale jeśli chcesz koniecznie lepsze, to Creative widziałem za 2 stówki, czy coś koło tego.

Reply to
JaNus

Dnia Sat, 27 Feb 2016 12:32:14 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Kolumny parędziesiąt W do kupienia za stówę i kawałek wzmacniacza od jakiejś wieży, też za stówę. I trzymać się z daleka od szczekaczek.

Reply to
Jacek Maciejewski

snipped-for-privacy@gmail.com pisze tak:

:)

Reply to
PiteR

Ha! Powtórzyć chyba muszę, bo wysłałem 2 godziny temu, ale jakoś nie pojawiło się na serwerze. A czemu? Nikto nie wji nicto...

W dniu 2016-02-27 o 21:32, snipped-for-privacy@gmail.com pisze: > witam >

[...]

Dnia Sun, 28 Feb 2016 00:49:48 +0100, JaNus napisał(a):

Mnie się pojawiło.

Reply to
Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 27 Feb 2016 23:01:07 +0100, PiteR napisał(a):

Te 15 W sądząc po radiatorze to jedynie w porywach (rzadkich:)

Reply to
Jacek Maciejewski

Jacek Maciejewski pisze tak:

Ależ nie wolno katować sąsiadów. Silnik 1.2 w aucie i 2x10W w domu :)

Reply to
PiteR

ACMM-033 pisze tak:

nie, mostkowy, nie patrzył w pdf? :)

PiteR

Rotfl "pazury" po rosyjsku to piny? :)

Reply to
Marek

ha nikto nie znajet poczjemu ja mialem ruski w szkole

pzdr

Reply to
andgab9

witanko co znaczy mostkowy wzmacniacz? czemu jest tylko 1 elko na wyjsciu? co to za dziwadlo?

pzdr

Reply to
andgab9

email pisze tak:

na jakim wyjściu? kup sobie okulary.

Reply to
PiteR

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Ну, я тоже этого не знаю...

P, MSPANC :)

Reply to
ACMM-033

W dniu niedziela, 28 lutego 2016 17:06:15 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

to ten wzmacniacz nie ma wyjscia? no mowie dziwadlo jakies

pzdr

Reply to
andgab9

W dniu niedziela, 28 lutego 2016 19:10:54 UTC+1 użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

Pojedynczy kondensator jest tylko od filtracji zasilania. Samochodowe (zasilanie pojedyncze) kości pracują w mostkach, więc na wyjściach nie ma żadnych dodatkowych pojemności. Najbardziej popularna aplikacja wygląda tak:

.

Jak do komputera to zestawy stereo pod marką Edifier nie są takie złe, tyle że trochę więcej niż 200zł - R1280T z tańszych, R1600TIII z droższych. Idąc wyżej to już zestawy wzmacniacz + monitory podstawkowe, zapewniające spory przeskok jakościowy. Tyle że ustawienie ich w pobliżu monitora może dać więcej złego niż dobrego... Tu już trzeba mieć trochę miejsca na sensowne rozstawienie zestawu.

Reply to
rzymo