do praktyków : czy LM2673 można zastąpić przez L M2678 ?

Bo oczywiście jak trzeba, to TME nawala...
Nie mają LM2673S, a ja na gwałt potrzebuję. Czy LM2678 ( w wersji adjustable
oczywiście) można dać
w miejsce tamtego ?

Re: do praktyków : czy LM2673 można zastąpić przez LM2678 ?
no to sam sobie odpowiem...
Wygląda na to, że da się , tyle że nie ma regulacji prądu wyjściowego, i
softstartu, czyli chyba wystarczyłoby nie montować tych elementów...Tak mi
się wydaje po przejrzeniu datasheetów...

Re: do praktyków : czy LM2673 można zastąp ić przez LM2678 ?
Hello sundayman,

Dobrze Ci się wydaje. Jednak musisz pamiętać, że dławik potrzebujesz
taki, który Ci się nie nasyci przy 7A co najmniej...

Re: do praktyków : czy LM2673 można zastąp ić przez LM2678 ?
Hello sundayman,

LM2673S jest na Allegro za grosze...

Re: do praktyków : czy LM2673 można zastąpić przez LM2678 ?

Już kupiłem właśnie tam. Tyle że jak zwykle potrzebuje na jutro, a tak z
Alledrogo sie nie da...
TME znowu nawaliło... Będę musiał się ratować wylutem z płytki
prototypowej...

Site Timeline