wykorzystać silnik elektryczny z

Do czego można by wykorzystać silnik elektryczny ze starej kosiarki? Macie jakieś ciekawe pomysły?

Reply to
Krzysiek

Do starej kosiarki.

do nowej kosiarki

część zamienna do innej starej kosiarki

można zrobić z niego kosiarkę samoróbkę

:)

Reply to
gary

Po co stary silnik do nowej kosiarki?

I tak długo nie pociągnie...

Ale po co, skoro właśnie zdemontował kosiarkę?

Można wyplątać uzwojenia i wykorzystać na druciki do bombek choinkowych...

Reply to
Robert_J

Użytkownik "Robert_J" snipped-for-privacy@onet.pl napisał w wiadomości news:iu9qbj$qk9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Ja mam pomysła Wsadzić do pralki Frani :) Zwykle się robiło na odwrót

Reply to
EM

Am 27.06.2011 13:42, schrieb Robert_J:

lub innych bombek

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2011-06-27 09:30, Krzysiek pisze:

Sprzedać na allegro, zostawić pod akademikiem. Ktoś zbuduje z niej kombajn albo zrobi coś dziwniejszego;)

pozdrawiam bartekltg

Reply to
bartekltg

(ciap) , zostawić pod akademikiem.

To skserują.

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik "Krzysiek" snipped-for-privacy@anonim.pl napisał w wiadomości news:iu9b53$cgl$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

dać menelowi, sprzeda, bryny się napije i będzie miał chwile zapomnienia.

Reply to
!sp

Użytkownik "!sp" snipped-for-privacy@am.er napisał w wiadomości news:iu9skk$57u$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A ten co kupi zada tu pytanie do czego by to użyć ;-)

Reply to
Piotr Gałka

No to pojawi się rekurencja i skierujemy go na pl.comp.programming ;)

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:4e087a08$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Taaa i stanie internet na świecie, bo się pętla zrobi, a żaden z mechanizmów spanning tree takiego jej rodzaju nie przewiduje.

Krzysiek, wiesz Ty co? Ty weź lepiej to oddaj, jak należy do najbliższego Łunijnego Punktu Skupu Elektrośmieci...

J. (z wizją totalnego kataklizmu...)

Reply to
Jarek P.

W dniu 2011-06-27 09:30, Krzysiek pisze:

kosiarkę do żywopłotu z wyłamanym nożem oddałem na śmietnik, silnik prawie nowy i całkowicie sprawny, ale ponoć miedź chodzi po 20zł...

Reply to
wbk

Powitanko,

ROTFL:-)

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu 2011-06-27 09:30, Krzysiek pisze:

Ja tego typu rzeczy wykorzystuję w charakterze półkowników (nie ma orta)

- tzn. odstawiam na półkę gdzie czekają jakiś czas aż je wyrzucę. To dobra i sprawdzona metoda :)

Jak przez pół roku okresu półkownictwa nie staniesz nagle przed problem "potrzebuję silnika, akurat takiego jak w kosiarce" to z czystym sumieniem zutylizujesz.

Reply to
Tomasz Pyra

Tomasz Pyra wrote: (ciap)

Zwykle w nastepnym dniu kolega/sąsiad pyta o rzecz zutylizowaną ;-)

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Zgadza się. Ewentualnie tydzień później pojawia się problem "potrzebuję silnika, akurat takiego jak w kosiarce" :)

Reply to
Butek

W dniu 2011-06-27 18:29, Pawel "O'Pajak" pisze:

Nieraz zdarzało się tak kilkanaście lat temu (sam zresztą widziałem), że ktoś prosił pracownika jakiegoś PSS Społem czy innego GS o zrobienie kopii dyskietek (ówczesnych 5 i 1/4 cala) i wysłanie tychże do innego oddziału. Przyjeżdża się do oddziału i tam grzecznie czeka kopia dyskietek zrobiona na ksero !!!

Reply to
Adam

Wziąć na kowadło ostrze od kosiarki, zmienić nieco profil, zamontować na ośce, obudować siatką i masz wypasiony wentylator na upały :]

L.

Reply to
Lisciasty