do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

 A czemu niby miałoby to służyc?
Przecież na grupie *ortografia nie nauczysz się interpunkcji.
Nie poznasz tajników stawiania kropek i pisania z dużej litery. Nie
opanujesz też sztuki stawiania przecinków.
Więc czemu miałaby służyć ta nowa grupa?

--
PawełJ

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

Jeśłi piszesz do innych to uszanuj ich czas. Pisz tak, żebyśmy nie musieli
się domyślać o co chodzi. Warto po napisaniu przeczytać swoje wypociny.
Używaj "," i ".". A jeśli nie chcesz, to sam spadaj na grupę
"alt.pl.nikt.mnie.nie.rozumie"

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

Nie wysilaj się!
Od pięciu lat pobytu na newsach robi to samo ;)
No fakt, pierwszy post był ortograficznie na 4.
Możliwe, że ktoś za niego napisał :D

Włodek

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

No flasnie mnie terz nikt nie hce pomuc i nie wiem jakom rzarufke morze
miec rzuf w akfarium :-(

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie
Hello ab,

ić stotn!

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

PLONK!

Włodek

Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie

W zasadzie to nie powinienem sie odzywc bo najlepiej spuscic zaslone
milczenia, ale...
No wlasnie - jestem dyslektykiem, robie duzo bledow, czasami nawet przysle
mi jakis klient zrzut ekranu mojego programu z wytknietym bledem.

Jednak od autora tego bardzo ciekawego watku rozni mnie to ze mnie samego
bola moje bledy i staram sie nad tym pracowac, z calkiem niezlymi zreszta
efektami (dawno dawno temu jak jeszcze do szkoly zdarzalo mi sie zagladac to
dostawalem zawsze dwie oceny za wypracowania bo mojej nauczycielce zal bylo
mi stawiac same paly ;-) )

Inna sprawa ze  wnerwiaja mnie nawiedzeni na grupach ktorzy wywtkaja bledy
nie obok odpowiedzi merytorycznej ale w zamian - czasami robie wtedy
googlopolowanie na takiego delikwenta i najczesciej sie okazuje ze gosc nie
ma nic do powiedenia poza wytknieciem bledow innym.
Ale tego watku akurat to nie dotyczy.

Reasumujac. Jesli chodzi o Twoj telewizor kolego to smiem przypuszczac ze
telewizor jest ok - raczej polecam wizyte u okulisty bo czesto u podstaw
dysleksji leza problemy z przetwornikiem ccd i/lub optyka. Choc jak sie
sproboje przeczytac calosc to raczej chodzi tu o wadliwe polaczenia
elektryczne. Nie , nie w telewizorze. Miedzy synapsami. W MUSKU.

wojtek
www.neuron.com.pl
CMMS Maszyna
Golem OEE