dlaczego jest tak mało w sklepach

takich urządzeń jak np głośniki, słuchawki, recivery Bluetooth na
chinch. Radia samochodowe bez napedu CD za to z pamiecią flash. Małe
radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?

Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.
--
Piotr

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
obawiam sie ze duża część handlu takim "śmieciem" przeszła w internet.
co ciekawe, "bt" wysłany z Białegostoku jet droższy niż ten wysłany z
"hąg-kongu"
ToMasz

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Ekonomia i zasady popytu i podaży, spada zainteresowanie jednym, wzrasta
drugim, równie dobrze możesz narzekać że ciężko kupić walkmana i kasety.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

żeby spaść to musiało urządzenie pochodzić na rynku a nie chodziło.

Chcę mieć np radyjko z portem USB dla pendrajwa. Pendrajw ma nie
wystawać bo to przenośne ma być. Widziałem raz, duże ciężkie, drogie.

No dobra biorę mp3 z Biedronki za 40zł i końcówkę mocy i sobię zrobię.
Tylko ciekawi mnie dlaczego jeszcze Chińczyk tego nie klepie. A może do
Polski to wogóle nie dociera.

--
Piotr

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

e do

Kup MP3 z radiem i kartEA% SD z wbudowanB1% wtyczkB1% USB. BEA%dziesz mi=
aB3% wB3%aB6%nie  =

to czego tak poBF%B1dasz :)

-- =

PZDR
Shaman

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Moze po prostu nie wszystko co sie klientowi wymarzy pwstaje jako
produkt. Albo producenci patrza szerzej .. i robia radia samochodowe
z CD i USB.

Glosniki po BT .. tam jakosc jest podejrzana, BT jest troche za wolny.

wszyscy sie przesiadaja na HD, a tam chyba z zalozenia ma to byc
blokowane/utrudnione ? Za duze pieniadze za tym stoja.
No chyba ze chinczycy to kiedys oleja .. a u nas Wielki Brat zabroni
:-)

J.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Coś takiego jak to mnie interesuje
http://www.symbianos.pl/artykuly/akcesoria/227-motorola-dc800-adapter-bluetooth

Mieszam w komórce SD 4GB muzyki a wieża gra. Mieszam w laptopku 10" a wieża gra.
Jak dla mnie świetna sprawa. Nie ma. Tylko Allegro i to niedobitki.

--
Piotr

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
gra.
teoretycznie jest to do zrobienia. musiałbyś poświecić jakieś stare
słuchawki BT stereo. ich zadaniem będzie łapanie dzwieku z BT i
wysyłanie na wzmacniacz wieży.
Zastanów sie jednak, ilu ludzi będzie chciało tak samo zrobić?
NAjczęsciej to źródło dzwieku jest stałe i albo stałe głośniki albo
mobilne słuchawki. Ty chcesz mieć żródło przenośne i stałe głośniki? to
poco przenośność zródła?

ToMasz

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

?? stacjonarne PC znikają już z domów. Wiekszość moich znajomych ma tylko
notebooki. Jak mi sie chce to siedzę z nim przy biurku, raz na fotelu a raz
na kanapie. Mi też się marzy bezprzewodowe przesyłanie dźwięku z lapa do
amplitunera (np po BT). Na allegro znalazłem tylko dwa czy trzy modele
takiego urządzenia (kilka aukcji)  w cenie od 99 do kilkaset zł. Generalnie
bardzo malo popularne - ale to się pewnie zmieni.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

no to kup jednego niedobitka i zrobione.

A w ogole to nagraj sobie te karte na plyte DVD i sluchaj, albo kup
wieze z USB i nie rozladowuj komorki w domu :-)

Mozesz sobie przerobic jakies sluchawki z BT, sa glosniki z BT,
chyba gdzies widzialem nadajniczek FM z BT ..

J.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

bluetooth

Przecież mp3 z BT można kupić. Przynajmniej moje tak ma, syna też.
Kosztowały jakieś 60$.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Ale tu raczej chodzi o to zeby przyjsc do domu i kolumny graly to co
sie na komorce ustawi. Bez kabli, uwiazania do miejsca.
Chocby taki adapterek jak powyzej.

J.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

bluetooth

no to jeszcze łatwiej. Nie trzeba mp3 :-). A głośniki BT można kupić może
nie w każdym warzywniaku, ale w sklepie dla idiotów kiedyś widziałem.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Niby tak, ale ile w koncu mozna miec kolumn w domu.
Jedne porzadne, plus wzmacniacz .. i tylko malego adapterka brakuje,
dostepnego w sluchawkach za 50 zl  :-)

J.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

no można. A gdzie kupić dobre słuchawki BT stereo za 50zł? Moje za 80$
niestety rozjechałem samochodem. Na szczęście głowy w nich nie było. Ale
odbiornik jeszcze działa, aku też, może zrobię sobie odbiornik do wzmaka.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Osobiście preferuję FM transmiter z telefonu małżonki (SE W980), w
samochodzie mam radio zintegrowane, a że pojazd już leciwy to obsługuje
tylko kasety i zwykłe CD, z telefonem działa bezbłędnie pomijając
problemy z zajętością częstotliwości w dłuższej trasie.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

A takie coś to sobie mogę o kant pupy. U nas jest wsio zajęte.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

W domu moze by nawet wydolilo, cos sie u nas znajdzie.
W samochodzie w trasie jest klopot.

Ale moc to ma znikoma i nadajnik musi byc przy antenie ..

J.

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

Świetny pomysł z takim urządzeniem. Ktoś tego używał, może powiedzieć
coś o jakości dźwięku, zasięgu? (wiem że BT to standardowo 10 metrów,
ale wraz z odległością bitrate maleje)

Pozdrawiam!

Re: dlaczego jest tak mało w sklepach

gra.

To się w obecnych czasach robi nieco inaczej. Muzyka/filmy idą przez
WiFi a protokołem jest DLNA. Każdy współczesny amplituner z Ethernetem
umie odebrać strumieć DLNA i go puścić na głośniki. Podobnie telewizory
z DLNA. Pogooglaj za komórkami z DLNA to wyskoczy kilka modeli bez
problemu.