Discovery Channel :-) :-( - Page 2

Re: Discovery Channel :-) :-(

Nic takiego nie chciałem napisać.
Twierdzę jedynie,
że był to dobry program na ówczesne czasy.
Twierdze również, że narzekanie na Braincośtam, to
usprawiedliwianie swojego lenistwa:).
Bo nie chce sie przełączyć na ciekawy kanał - dla nas:).
Nie musimy oglądać odmóżdźających programów
(zarówno telewizyjnych jak i politycznych)

Tego nie wiemy i nie będziemy wiedzieć (Ignoramus et ignorabimus)

Masz młodą więc dobrą pamięć:).

Dopóki ludzie (wyborcy) nie postawią się twardo serialowym ogłupiaczom
(szczególnie telewizji publicznej która za nasze pieniądze uważa,
że nadaje wyłącznie dla półgłówków), to MISJA będzie uważana
za pokazywanie "prawdziwego życia" w zakrystii lub szpitalu w jakiejśgórze.

Ja mam kablówkę (jestem bogaty:)) i wybiórczo korzystam z kanałów
historyczno naukowych. A jak już nic nie ma to czytam książkę lub oglądam
setny raz "Rejs", "Salto", "Niewinnych czarodziejów", "Ręce do góry"
itympodobnych.

Artur(m)

Site Timeline