diody IR

potrzebuję jakiegoś układu scalonego/z elementów dyskertnych który wyłowi mi
sygnał z diody odbiorczej IR?

Re: diody IR
Może lepiej odbiornik zintegrowanyz z diodą?
Jeśli zdradzisz jakie sygnały chcesz odebrać będzie łatwiej....
http://sklep.avt.pl/p/pl/563/odbiornik+ir+tsop1736tfms5360.html
--
pzdr, j.r.

Re: diody IR
to rzeczywiście dobre rozwiązanie, jak to działa?

Re: diody IR

Której częsci dokumentacji TFMS5360 nie rozumiesz?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

On nie czyta dokumentacji. Od tego są grupy dyskusyjne, żeby jemu
wytłumaczyć.

 RoMan
Re: diody IR

idź lizać dupę komu innemu, ja nie gustuję w Twoich rozrywkach...

Re: diody IR
Panowie i Panie!
Mam gorącą prośbę, czy Ktoś może powiedzieć (ja nie mogę bo ostentacyjnie
dodano mnie do KF) tym wszystkim ciotom i pedłom, żeby nie produkowali się w
moich wątkach (tak jak ja nie udzielam się w ich euro-dysputach)?

Re: diody IR
niedługo wyniosę się na swoją stronkę, ale jeszcze trochę czasu to zajmie...
proponuję sie nie sadzić.

Re: diody IR
przepraszam, ale chciałbym, żebyście się ode mnie odczepili.

Re: diody IR

Wystarczy, że opuścisz tę grupę. Inne rozwiązanie, to żebyś zaczął się
stosować do ogólnie przyjętych zasad. Wybierz sobie, która opcja Ci bardziej
pasuje.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
co za pajac......

Re: diody IR

Po tym, co tu (i na innych grupach) zaprezentowałeś nie sądzę, żeby
ktokolwiek chciał dać ci jeszcze jakąś szansę. Zajmij się tym swoim
portalem, będzie z pożytkiem dla wszystkich.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: diody IR
Ty opisujesz co chcesz uzyskać a my staramy się pomóc :)
Jak nie ma odpowiedniego sygnału IR to jest stan ustalony na wyjściu,
gdy układ odbiera odpowiednio modulowany sygnał IR na
częstotliwości nośnej odpowiedniej dla układu na jego wyjściu
pojawia się sygnał modulacji :)
Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez odania odpowiednich danych.
--
pzdr, j.r.

Re: diody IR

Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez _podania_ odpowiednich danych.

Re: diody IR
a jakiś "nadajnik" do tych detektorów jest?

Re: diody IR
On 08.10.2012 00:43, j.r. wrote:
No i jak widzisz "no good deed goes unpunished".

Re: diody IR
ale dzięki za pomysł

Site Timeline