Denon DVD-800 ocs wart?

Witam
Jak myślicie - czy Denon DVD-800 z zacinajacą się tacką i zbyt czułym
laserem
ale w stanie zewnętrznym super
http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_1.jpg
http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_4.jpg
jest coś wart jeszcze (dla jakiegoś serwisu np)
czy wywlić go na śmieci?

Re: Denon DVD-800 ocs wart?

co to znaczy zbyt czułym?

może mieć w sobie LM7808, można też wyszarpać rezonator z pilota i
wstawić komuś za 50zł ;)

nie wolno :) plastiki do żółtego pojemnika, blacha dla tuptusiów
a PCB do piwnicy ;)

--
Piotr

Re: Denon DVD-800 ocs wart?

nie wolno rozbierać, 100000 kary :)

e.

Re: Denon DVD-800 ocs wart?

Pisałem kiedyś tutaj w podobnym temacie. Odtwarzacz CD DCD-655 , ten sam objaw
+ "przeskakiwanie" podczas odtwarzania CD. Sprzęt drogi jak cholera ,
traktowałem go bardzo czule. Tymczasem w samochodzie mam odtwarzacz za parę
stówek , traktowany jest per noga i działa perfekcyjnie. Mam też w zestawie
amplituner DRA-455. Też do wyp......enia , bo gdzieś zgubiłem instrukcję
obsługi. Kiedyś zdarzyło mi się ponaciskać jakąś sekwencję na guzikach (jest
ich 18) i rozprogramowałem ustawienia stacji. Z instrukcją obsługi poradziłem
sobie. Po jakimś tam czasie , córka coś tam ponaciskała i znów problem.
Niestety , gdzieś zapodziała się instrukcja obsługi i dupa blada od tego
czasu. Z reguły nie czytam instrukcji obsługi , wychodząc z założenia , że
elektronik powinien sobie bez problemu poradzić. I tak jest !!  Z wyjątkiem
produktów firmy DENON. Na ich stronie instrukcji do tego modelu nie ma , na
maile nie odpowiadają , koledzy elektronicy też wymiękli.  O kant dupy rozbić
produkty DENON'a.

MH

Re: Denon DVD-800 ocs wart?

wyrzuciłeś już? Bo jak nie, to...
http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/DENON/DRA-455-_E

(kliknąć w pobierz podręcznik użytkownika, potem zaznaczasz przypadkowo w
gwiazdki, klikasz w link i otwiera się pobieranie)

e.

Re: Denon DVD-800 ocs wart?

Dzięki !!

MH