Denon DVD-800 ocs wart?

P pisze tak:

co to znaczy zbyt czułym?

może mieć w sobie LM7808, można też wyszarpać rezonator z pilota i wstawić komuś za 50zł ;)

nie wolno :) plastiki do żółtego pojemnika, blacha dla tuptusiów a PCB do piwnicy ;)

Reply to
PiteR

P snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

=====================

Pisałem kiedyś tutaj w podobnym temacie. Odtwarzacz CD DCD-655 , ten sam objaw

  • "przeskakiwanie" podczas odtwarzania CD. Sprzęt drogi jak cholera , traktowałem go bardzo czule. Tymczasem w samochodzie mam odtwarzacz za parę stówek , traktowany jest per noga i działa perfekcyjnie. Mam też w zestawie amplituner DRA-455. Też do wyp......enia , bo gdzieś zgubiłem instrukcję obsługi. Kiedyś zdarzyło mi się ponaciskać jakąś sekwencję na guzikach (jest ich 18) i rozprogramowałem ustawienia stacji. Z instrukcją obsługi poradziłem sobie. Po jakimś tam czasie , córka coś tam ponaciskała i znów problem. Niestety , gdzieś zapodziała się instrukcja obsługi i dupa blada od tego czasu. Z reguły nie czytam instrukcji obsługi , wychodząc z założenia , że elektronik powinien sobie bez problemu poradzić. I tak jest !! Z wyjątkiem produktów firmy DENON. Na ich stronie instrukcji do tego modelu nie ma , na maile nie odpowiadają , koledzy elektronicy też wymiękli. O kant dupy rozbić produkty DENON'a.

MH

Reply to
MH

entroper <entroper-pocztaonetpeel> napisał(a):

Dzięki !!

MH

Reply to
MH