DECT

Powitanko,

Czy ktos moglby sie pochwalic znajomoscia polskiego dystrybutora modulow oem do telefonow DECT? Wojek Google uparcie kieruje mnie na gotowe telefony, albo radiomodemy (a mi transmisja danych jest zbedna, interesuje mnie tylko audio). Zaden ze znanych mi polskich sklepow elektronicznych takich rzeczy nie oferuje. Zagraniczne tez niebardzo. Skad takie Siemensy, Philipsy i inne Motorole biora takie moduly do swoich telefonow? Sami robia, czy znaja odpowiedniego Chinczyka?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Pawel "O'Pajak" schrieb:

zobacz tu, może coś znajdziesz:

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Powitanko,

Pierwsza strona jaka wyGooglalem, niestety wszystkie tropy sie urywaja. Wiele dziwnych rzeczy mozna kupic bez problemu, a taki zdawaloby sie prosty DECT to jakby to byla technologia NASA:-(

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Pawel "O'Pajak" pisze:

Bo DECT jest na tyle prosty, że wszyscy producenci telefonów wykorzystują albo gotowe ASIC'e banalnego telefonu-gotowca, albo robią na zamówienie ASIC z dodatkowymi specyficznymi dla urządzenia funkcjami. Możliwe, że żaden "moduł DECT" (podobny jak w przypadku GSM, WiFi czy BT) nigdy nawet nie istniał.

Wciągnij do swojego projektu całą płytę główną najmniejszego telefonu DECT, jaki uda Ci się znaleźć - kupisz po sensownej cenie dowolną ilość i dolutujesz to co trzeba na zewnątrz.

Reply to
Adam Dybkowski

Powitanko,

Hmm, moduly BT bez problemu da sie kupic, chocby takie moduly WTxx, GSM - tez w postaci plytek wystepuje, WiFi - nie wiem, a DECT ni cholery. Rozwazalem w desperacji taka mozliwosc, rozbebeszylem taka Motorole DECT, oczywiscie wojek Google nie zna nic, co ma oznaczenia z tego modulu. Problem w tym, ze zwykle takie telefony maja poza plytka, ktora mnie interesuje, jeszcze jakis procek, ktory tym rzadzi. W motce jest to nawet jakis maly ARM7. Reverse engineering w tym wypadku moze zajac sporo czasu bez zadnej gwarancji, ze rozszyfruje sie wszystko (np. jakas obsluga bledow itp). Krotko mowiac to sa dwa problemy: 1. zdobycie modulow i 2. zdobycie opisu do nich. :-(

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Pawel "O'Pajak" pisze:

Podepnij się po prostu zamiast klawiatury oraz buzzera i po bólu. Właściwie to wystarczy tylko podczepić własnego procka udającego klawisze numeryczne oraz podniesienie/odłożenie słuchawki. No i oczywiście detekować rozmowy przychodzące. Jeżeli potrzebujesz jeszcze np. odbierać caller id to będzie większa jazda - ale wcześniej pisałeś właściwie tylko o audio.

Reply to
Adam Dybkowski