DDS

Szukam układu DDS potrafiącego generować sinus, prostokąt i trójkąt.
Znalazłem AD9833, ale nigdzie nie mogę go kupić.

Andrzej

Re: DDS
http://www.phuelektronik.pl/imlist.html?ID=cu0

Re: DDS
jkB1%t.
SprawdBC% w Alfine.

--20%

Re: DDS

Jest wiecej tych ukladow - moze jakis inny ?
Spojrz na allegro - bywaly tam.

Albo sie usmiechnij o darmowa probke :-)

J.

Re: DDS

AD nie wysyła do Polski niestety.

Andrzej

Re: DDS

Ten chyba najprostszy i najtaF1%szy.
BTW jest w TME za 48 zB3%.

--20%

Re: DDS
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Okazało się, że pomieszałem dokumentację i AD9833 jest dostępny w Farnellu.
Natomiast nie mamy TPS61093.
Poprosiłem TI o próbki, ale milczą na razie.

Andrzej

Re: DDS

Nie napisałeś w jakim zakresie, więc:

http://www.myplace.nu/avr/minidds/index.htm

Re: DDS
to nie wszystkie mają takie opcje?

a może Ktoś widział DDS w DIPie, wszystkie to jakieś subminiaturowe obudowy
SMD...

Re: DDS

Tylko po co? DIP jest z reguB3%y znacznie droBF%szy a MSOP daje siEA% bez=
20%
problemF3%w lutowaE6% zwykB3%B1 lutownicB1%.

--20%