DB9 - kątowe - do obudowy

Szukam katowego gniazda db9 tylko takiego zeby można je było pzymocowac
"równolegle" do obudowy. W tej chwili sa prostopadle i co chwile są wyłamują
moglibyscie podpowiedziec czy takie cos jest, gdzie szukac ?

Re: DB9 - kątowe - do obudowy

 nie jestem pewien jak to od spodu wygląda, ale chyba szukam czgos takiego

http://media.digikey.com/photos/Norcomp%20Photos/177-009-112-171(1).jpg

podpowie ktos gdzie to kupic ?

Re: DB9 - kątowe - do obudowy

    Poszukaj w tme.pl

--
Filip.

Re: DB9 - kątowe - do obudowy

:-) nie zadawałbympytania jak bym tam nie sprawdził, niestety wszystkie
kątowe mają do druku

Re: DB9 - k?towe - do obudowy
przecież to co masz na zdjęciu też jest do druku. Poza tym nie rozumiem
problemu: jak masz na drutach to montujesz gniazdo do obudowy, a jak za
słaba to podkładasz kawałek blachy i masz mocowanie. Albo dajesz gniazdo
90 stopni przylutowane do małej płytki uniwersalnej i już masz
międzymordzie dla drutów.

Waldek

Re: DB9 - k?towe - do obudowy

o tym tez pomyslalem :-) tylko te do druku mają druty na zewnątrz,
oczywiscie mozna to jakos zakleic(zasłonic), ale szukam moze jest gdzies
dedykowana obudowa.

pod uwagę biore tez przymocowanie małej obudowy(kostki) i pod spodem
przymocowac zwykłe gniazdo.. ale jak mówilem w tym wypadku nie ma mowy o
rzeźbieniu i szukam gotowca.

Re: DB9 - k?towe - do obudowy
gniazdo
przecież to gniazdo, które wynalazłeś nie ma drutów na zewnątrz. Mimo to
jest to gniazdo do druku. Zresztą musisz takie gniazda wziąć do łapy, bo
coponiektóre mają z tyłu wolny dostęp do drutów.
Tylko dlaczego tak kombinujesz? Nie możesz wsadzić tego gniazda do obudowy?

Waldek

Re: DB9 - k?towe - do obudowy

te gniazdo co znalazłem, to chialbym je kupic, nie wiem gdzie, te co mam
maja włsnie wolny dostęp z tyłu do drutów,

W tej chwili sa montowane zwykłe wtyczki, prostopadle do szafy, do togo
dochodzi wtyczka, a tu juz wystarczy lekko zachaczyc i gniazdo wyłamane,

Re: DB9 - k?towe - do obudowy
znaczy montujesz gniazda we wtyczki i te wtyczki montujesz do obudowy?
Wygląda mi to na fuszerkę.
Mi się jeszcze nie zdarzyło wyłamać gniazda z obudowy, urwać przewód
tak, ale SUB-D używam w naprawdę narażonych miejscach (muszą być
lekarzo-odporne) i nic. Często stosuję wtyczki metalowe i mocne kable,
wtedy można ustrojstwo używać jako lasso ;-).
Nie da się wymienić wtyczek na kątowe (z bocznym wyprowadzeniem kabla)?
Masz zdjęcie twojego urządzenia?

Waldek

Re: DB9 - k?towe - do obudowy

Witam
Mialem ten sam problem wiec wymyslilem ze zamontuje gniazdo rj 11,
 na miekkim kabelku jest podejscie do urzadzenia,
nic nie wypada, ciezko wylamac
a zrobienie przejsciowki rs na rj to 2 min roboty.
Pozdrawiam
kb

Site Timeline