[dam zarobić] Nawiążę współprac ę z elektronikiem z Łodzi/okolic

Mam działający model gadżetu elektronicznego (coś jak lampa błyskowa) -
potrzebuję 50 kopii. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą - pisz: sluzbowo
(maupa) gazeta (kropaszenko) pe el

Współpraca możliwa tylko z człowiekiem z łodzi lub najbliższych okolic.
Charakter zamówienia wymaga spotkań w celu omawiania zagadnień z nim związanych,
dlatego wykluczam współpracę zdalną.

Pozdrawiam, Paweł

Re: [dam zarobić] Nawiążę współ pracę z elektronikiem z Łodzi/okolic
związanych,

To jakis intymny Gadget ze wymaga intymnych kontaktow ?

To skype i kamera juz nie wystarczy?

Re: [dam zarobić] Nawiążę współpr acę z elektronikiem z Łodzi/okolic

Nie mam, nie potrzebuję i nie chcę mieć kamery. Kontakt osobisty uważam za
najfajniejszy na świecie. To tyle tytułem wygłupów. A poważnie... Zresztą...
Jesteś z łodzi lub najbliższych okolic? Chcesz zarobić? Mam dla Ciebie zlecenie.
Jeśli nie - dziękuję i pozdrawiam. Paweł

Re: [dam zarobić] Nawiążę współpracę z elektronikiem z Łodzi/okolic
Proszę o kontakt na snipped-for-privacy@machineria.eu (Łódź),
z w miarę dokładnym opisem o co chodzi.

Pozdrawiam
Piotr