Czytniki e-ink

Amazon bierze na klatę.

-----

| Przecież to chyba oczywiste, że pytałem o czytnik.

Reply to
ąćęłńóśźż
ąćęłńóśźż
Reply to
ąćęłńóśźż
Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu 31.03.2011 12:28, ąćęłńóśźż pisze:

Skoro o nim napisałeś to już nie możesz ;)

Reply to
Michoo

Czy tam siedzi w srodku karta sim i mozna ja przelozyc do innego sprzetu, czy nie ma takiej mozliwosci?

a.

Reply to
Wemif

W środku Kindle DX jest normalna karta SIM.

Paweł

Reply to
Paweł

Amazon ma 'milion' oddzialow w europie. Wystarczy ze wyslie z koregos z nich.

Reply to
Cezar

W dniu 31.03.2011 15:44, Cezar pisze:

To czemu nie oferują wysyłki z GB? Wtedy od 25GBP jest darmowy transport.

Reply to
Michoo
Reply to
ąćęłńóśźż

Tyle że wysyła z USA a nie z miliona oddziałów w Europie. Ale jeśli nie przekroczysz 200$ czyli zakupisz maksymalnie Kindle 3 3G, za 189$ plus przesyłka to nie zapłacisz ani cła ani VAT. Ja nie musiałem płacić. Kolega zakupił Kindle

3 3G plus okładka i musiał już zapłacić. Nie ma sensu kombinować z zakupami na Allegro, bo muszą one być droższe niż zakupione bezpośrednio w końcu na czymś sprzedawcy z Allegro zarabiają. Odblokowanie i wgranie polskiej klawiatury jest bardzo proste i działa bez problemów. Polskiego menu nie wgrywałem (zresztą nie jest to potrzebne) bo nie było jeszcze werji na soft 3.1 a taki dostałem od Amazona. Z zakupu jestem bardzo zadowolony, choć Amazon mógłby bardziej zawalczyć o nasz rynek i zaproponować jakieś polskie książki w sensownych cenach. Nie da sie też zainstalować darmowych gier z Amazona, bo te są US only.
Reply to
NieLubieSpamu

W dniu 2011-04-01 17:30, ąćęłńóśźż pisze:

U nas też masz dostęp CDMA. Internet bezprzewodowy stacjonarny oferowany przez TPSA.

Reply to
Mario