Czytniki e-ink - Page 3

Re: Czytniki e-ink

Ja mam od dawna (znaczy się od kiedy tylko wszedł na rynek), Sony PSR 505.
Nie ma jeszcze dotykowego ekranu, ale absolutnie nie rusza mnie aby kupować
jakis nowszy, z bajerami. Przyznać muszę, że dopiero wgranie softu od
przyjaciól ze wschodu zrobiło go czytnikiem ebooków, bo z oryginalnym softem
było dziwnym wkur..... pudełeczkiem z wyświetlaczem :) Teraz czyta wszystko
jak leci, pdf, doc, txt - oraz oczywiście te wszelkie wydziwnione ebookowe
formaty. Nie chcę kłamać, ale z 500 książek już przez niego "przepuściłem" i
jestem zadowolony. Odrobinę denerwująca jest  nawigacja, ale nowsze modele z
dotykowym ekranem są o wiele lepsze jeśli o to chodzi. Einki raczej
wszystkie mają ta zaletę, że nie męcza wzroku i dają wyrażny tekst. A jeśli
chodzi o te "wielkiego" formatu, to poważnie bym się zastanawiał. Mojego
PSRa mogę na upartego włożyć do dużej kieszenie w kurtce i bez problemu
siedzi w podręcznej torbie na ramię. Co prawda nie najlepiej sie czyta
czasopisma i gazety w pdf-ie na tych maluchach, ale jednak gdy chcesz czytać
głównie książki - polecam. Do gazet musisz myśleć o "większych" braciach.

Andy

Re: Czytniki e-ink

Używam od paru tygodni Kindle 3 (bez GSM), ze Stanów można sprowadzić za
trochę mniej niż 500 zł (przychodzi w ciągu paru dni). Wyświetlacz bardzo
czytelny, ebooki czyta się bardzo dobrze; mały rozmiar i waga powodują że
można go ze sobą wszędzie nosić; jest naprawdę solidnie zbudowany. PDFy
czyta się gorzej, ale są od tego konwertery. Nie pamiętam kiedy ostatni
raz ładowałem baterię, obecnie jest w połowie wyczerpana. Wada to mała
dostępność polskich książek/czasopism/gazet w sklepie Amazona, trzeba
kombinować z konwersją z PDF, na razie można mieć "Politykę" za 4 USD
miesięcznie. W ogóle nie wydaje mi się że w relatywnie krótkim czasie nie
będzie łatwo (i tanio) można było kupić książki po polsku w Polsce.

Ciekawa recenzja tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=VYtuk98vuMg
.

W Empiku swego czasu był wystawiony ich czytnik, ma parę ficzerów ale
ogĂłlne wykonanie, w porĂłwnaniu do Kindle, bardzo kiepskie.

--
Łukasz.

Re: Czytniki e-ink

Hmm... Z tego co widzę to ceny na Allegro zaczynają się już od około 450
zł, do tego jeszcze przesyłka kurierem kosztująca 60 zł. To wskazuje, że
sprzęt chyba nie leci z Polski. Są też egzemplarze za ~530 zł, z
"przesyłką gratis". :)
Tak czy inaczej: jeśli sprzedający ma dużą ilość pozytywnych komentarzy,
to chyba zamĂłwienie w ten sposĂłb nie stanowi Ĺźadnego ryzyka? Nie trzeba
męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas taki sprzęt?

Re: Czytniki e-ink

Nie trzeba, Amazon wysyła Kindle do Polski bez problemu.

(Amazon.com product link shortened)

--
butek
Re: Czytniki e-ink

Może to głupie pytanie, ale jak wygląda procedura zapłaty w przypadku
takich zakupów? Muszę zapłacić jakieś cło?

Re: Czytniki e-ink
Za ebooki?
Jeszcze nie na szczęście.

-----

| Może to głupie pytanie, ale jak wygląda procedura zapłaty w przypadku
takich zakupĂłw?
| Muszę zapłacić jakieś cło?

Re: Czytniki e-ink

Przecież to chyba oczywiste, że pytałem o czytnik. :)

Re: Czytniki e-ink
Amazon bierze na klatę.

-----

| Przecież to chyba oczywiste, że pytałem o czytnik.

Re: Czytniki e-ink

Amazon ma 'milion' oddzialow w europie. Wystarczy ze wyslie z koregos z
nich.

Re: Czytniki e-ink
To czemu nie oferują wysyłki z GB? Wtedy od 25GBP jest darmowy transport.

Re: Czytniki e-ink

Tyle że wysyła z USA a nie z miliona oddziałów w Europie. Ale jeśli nie
przekroczysz 200$ czyli zakupisz maksymalnie Kindle 3 3G, za 189$ plus przesyłka
to nie zapłacisz ani cła ani VAT. Ja nie musiałem płacić. Kolega zakupił Kindle
3 3G plus okładka i musiał już zapłacić.
Nie ma sensu kombinować z zakupami na Allegro, bo muszą one być droższe niż
zakupione bezpośrednio w końcu na czymś sprzedawcy z Allegro zarabiają.
Odblokowanie i wgranie polskiej klawiatury jest bardzo proste i działa bez
problemów. Polskiego menu nie wgrywałem (zresztą nie jest to potrzebne) bo nie
było jeszcze werji na soft 3.1 a taki dostałem od Amazona.
Z zakupu jestem bardzo zadowolony, choć Amazon mógłby bardziej zawalczyć o nasz
rynek i zaproponować jakieś polskie książki w sensownych cenach. Nie da sie też
zainstalować darmowych gier z Amazona, bo te są US only.

Re: Czytniki e-ink
Mogę Ci taki zamówić, jeśli byś chciał.

-----

| Nie trzeba męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas
taki sprzęt?

Site Timeline