Czytniki e-ink

W dniu 29.03.2011 22:48, Padre pisze:

Use of Wireless Connectivity. Your Kindle uses wireless connectivity to allow you to shop for and download Digital Content from the Kindle Store. In general, we do not charge you for this use of wireless connectivity. Your Kindle may use wireless connectivity to make other services available to you for which we may charge you a fee, such as personal file download and subscriptions when you are located in another country. The fees and terms for such services are located in the Kindle Store and may change from time to time.

Reply to
Michoo

Masz na stronach WWW polskie znaki ?

Paweł

Reply to
Paweł
Reply to
ąćęłńóśźż

W praktyce - tak. Zazwyczaj jednak z PDFów potrzebujesz coś przekleić

- z czytnika tego nie zrobisz...

ąćęłńóśźż

W dniu 2011-03-30 09:54, ąćęłńóśźż pisze:

Książka pamięta gdzie przerwano czytanie i można robić zakładki i poruszać się po rozdziałach, ja ksiązke zazwyczaj czytam od początku do końca nie częściej niż raz na parę lat.

Reply to
Padre

W dniu 2011-03-30 08:00, Paweł pisze:

Oczywiście, mam oryginalne firmware i nic nie kombinowałem a polskie znaki są na wszystkich stronach jakie oglądałem.

Reply to
Padre

Mówiliśmy o czytaniu serwisów www, do ściągania plików oprócz .txt czy .mobi oraz kupowania książek w innych e-księgarniach Kindle nie jest przeznaczony. Jeśli chodzi o możliwe zmiany to jak do tej pory wyłącznie na lepsze czyli poszerzanie się listy krajów na których działa darmowy internet i chodzi tu o kraje mocno egzotyczne bo w tych jajkich bywa się zazwyczaj z internetem w Kindle nie ma problemów.

Reply to
Padre

W dniu 2011-03-30 17:37, Padre pisze:

Rozumiem, że chodzi o Kindle DX. W moim (ma kilka miesięcy) przeglądarka stron WWW nie ma polskich znaków. Nie chodzi tu o obsługę różnych sposobów kodowania tylko o zawarte czcionki.

Paweł

Reply to
Paweł

Watek był o ewentualności zakupu Kindle 3 i o takim pisałem.

Reply to
Padre

W dniu 30.03.2011 17:42, Padre pisze:

Czyli ściąganiu plików html ;) Jak jakiś czas temu rozważałem Kindla to właśnie ten zapis zabrzmiał dla mnie jak "darmowy 3G do ściągania książek i przeglądania oferty, za resztę płacisz". Jeżeli jest inaczej to cenna informacja.

Reply to
Michoo

W dniu 2011-03-29 21:05, Łukasz Góralczyk pisze:

Hmm... Z tego co widzę to ceny na Allegro zaczynają się już od około 450 zł, do tego jeszcze przesyłka kurierem kosztująca 60 zł. To wskazuje, że sprzęt chyba nie leci z Polski. Są też egzemplarze za ~530 zł, z "przesyłką gratis". :) Tak czy inaczej: jeśli sprzedający ma dużą ilość pozytywnych komentarzy, to chyba zamówienie w ten sposób nie stanowi żadnego ryzyka? Nie trzeba męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas taki sprzęt?

Reply to
Atlantis

W dniu 2011-03-30 21:01, Padre pisze:

"Ciekawostką Kindle3 z modemem 3G jest to że umożliwia korzystanie za darmo z internetu na całym świecie. Ty kupujesz Kindle a za internet płaci Amazon."

Wbudowany modem ma chyba tylko Kindle DX więc o takim myślałem.

Paweł

Reply to
Paweł

Przeklejanie też ale czasami szuka się po słowie kluczowym np nazwa funkcji czy rejestru. Z reguły nie są to jednak polskie słowa - przynajmniej w naszej profesji :)

Reply to
Mario

Nawet Ci się nie chciało na stronę Amazona wejść? Kindle 3 Wi-Fi - 139$ Kindle 3 Free 3G + Wi-FI - 189$

Reply to
Padre

W dniu 11-03-30 21:12, Atlantis pisze:

Nie trzeba, Amazon wysyła Kindle do Polski bez problemu.

Butek

W dniu 2011-03-31 01:04, Butek pisze:

Może to głupie pytanie, ale jak wygląda procedura zapłaty w przypadku takich zakupów? Muszę zapłacić jakieś cło?

Reply to
Atlantis

Za ebooki? Jeszcze nie na szczęście.

-----

| Może to głupie pytanie, ale jak wygląda procedura zapłaty w przypadku takich zakupów? | Muszę zapłacić jakieś cło?

Reply to
ąćęłńóśźż

Mogę Ci taki zamówić, jeśli byś chciał.

-----

| Nie trzeba męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas taki sprzęt?

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu 2011-03-31 09:46, ąćęłńóśźż pisze:

Przecież to chyba oczywiste, że pytałem o czytnik. :)

Reply to
Atlantis