Czytnik kart magntycznych

Mam czytnik kart magnetycznych, który muszę użyć.
Czytnik posiada złącze 5pinowe (+5V, GND oraz 3 linie sterujace)
Było to to w jakimś urządzeniu do rejestracji czasu pracy.
Domyślam się że te linie to prawdopodobnie INT, Data oraz Clock.
Czy ktoś bawił się w odczyt z takich czytników?
Czytnik oparty jest na układzie OMRON TF443M, ale nie udało mi sie namierzyć
PDFa
Czy przepływ danych danych następuje tylko w kierunki Czytnik>uP?
Jeśli tak to pewnie wystarczy po wystąpieniu przerwania czytnika, generować
sygnał zegara i odczytywać kolejne bity Data?

Pozdrawiam Michał

Re: Czytnik kart magntycznych

Na cholere zakladasz nowy watek?
W starym juz ci odpowiedzialem.
Marek

Re: Czytnik kart magntycznych

Czesc,

Tak, wysylalem wczoraj, ale nie widze go na grupie.
Teraz szukam i nadal nic...czyżby problem z OE
Przepraszam, za zdublowanie watku.
Dziekuje za odpowiedz (znajde ja przez www)

Pozrawiam Michal

Site Timeline