Czytnik do drobnych kodów kreskowych

Witam !

Czy ktoś może wie gdzie można kupić czytnik do bardzo drobnych kodów kreskowych. Chcę go używać do odczytywania kodu, którego fizyczne wymiary są dość małe (2x35 mm) i składa się on z 15 cyfr. Pod i nad tym właściwym kodem w odległości około 1 mm wydrukowane są inne kody.

Paweł

Użytkownik "Paweł" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:dep8hb$gso$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Keyence

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Szymon napisał(a):

RR

Testowałem w praktyce kilka czytników kodów. Problem ze wszystkimi był identyczny. Jeśli zbliżę czytnik do kodu to nie widać co oświetla promień lasera. Jeśli oddalę czytnik to bardzo trudno trafić promieniem we właściwe miejsce. W jednym czy drugim przypadku odczytywany jest najczęściej nie ten co potrzeba kod ale sąsiedni. Zastanawiam się czy taki czytnik w formie pióra nie będzie odpowiedni. Nie wiem jednak czy takie są jeszcze produkowane.

Paweł